کد خبر : 1766113 | 15 تیر 1400 ساعت 02:41 | 31.8K بازدید | 4 دیدگاه

50 درصد مدیرعامل، 50 درصد علاقه به تراکتور؛

خطیبی: آن خاطرات خوش از ذهنم نمی‌رود

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نیم فصل اول لیگ بیستم، داستان جدایی‌اش از این تیم به مقصد تراکتور را بیان کرد.

خطیبی: آن خاطرات خوش از ذهنم نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه" رسول خطیبی که میهمان برنامه «فوتبال برتر» بود، در بخشی از صحبت‌های خود درباره داستان جدایی خود از تیم فوتبال آلومینیوم برای حضور روی نیمکت تراکتور گفت: چون دو تیم تراکتور و آلومینیوم فردا بازی دارند، به هر حال به خاطر هواداران نمی‌خواهم صحبت کنم؛ من خاطرات خیلی خوبی از اراک دارم که از ذهنم نمی‌رود، اما درباره جدایی‌ام واقعیتش این است که من اول فصل که اعضای هیات‌مدیره و هواداران و مردم اراک واقعا سنگ تمام گذاشتند، اما زمانی که مدیریت عوض شد، من خیلی بابت بستن تیم زجر کشیدم و همراهی نمی‌کرد.

 

وی افزود: جوری شد که من کارهایم را با هیات‌مدیره جلو بردم و حتی بازیکنانی که آمدند، دو نفر از اعضای هیات‌مدیره را معرفی کردند که بازیکنان قراردادهایشان را با این‌ها ببندند و بازیکنان هم واقعا سنگ‌تمام گذاشتند؛ آقایان حقدادی و آنجفی از طرف هیات‌مدیره انتخاب شدند تا قراردادها را امضا کنند که واقعا همراهی کردند و اگر این‌ها نبودند و هیات‌مدیره مصوب نمی‌کرد، واقعا نمی‌توانستیم بازیکن بگیریم.

 

خطیبی در ادامه صحبت‌های خود درباره علل جدایی‌اش گفت: از آن ماجرای لباس‌ها که اتفاق افتاد، بالاخره شخصیت تیم به اوضاع بدی افتاد؛ از لباس‌ها شروع شد تا بعضی از حرف‌هایی که من می‌شنیدم که نمی‌پسندیدم. چون من واقعا دوست دارم که مدیرعامل و سرمربی مثل یک دوست یا برادر جلو بروند، نه این‌که وسط‌شان دروغ باشد. مقداری این مسائل مرا تا نیم‌فصل اذیت کرد و واقعیتش من دروغ بلد نیستم، 50 درصد رفتنم به خاطر این مسائل و مدیرعامل بود. ممکن است مدیرعامل خوبی بود اما باهم نمی‌توانستیم کار کنیم و حضور ایشان پنجاه درصد علت جدایی‌ام بود.

 

رسول خطیبی ادامه داد: من پیشنهادم قبل از تراکتور داشتم، اما به خاطر این‌که در آلومینیوم راحت بودم و تیم خیلی خوب و بازیکنان باغیرت و باتعصبی را در اختیار داشتم و تیم را خودم بسته بودم و نفرات خیلی خوبی را گرفته بودیم و دوست نداشتم جدا شوم، اما این اتفاقات پنجاه درصد برای مدیرعامل و پنجاه درصد دیگر زمانی که اعلام نیاز از تراکتور شد، به من گفتند که ما با چند مربی صحبت کردیم، خیلی‌ها به خاطر دلایلی نمی‌آیند و ما بازی‌های آسیایی را داریم.

 

خطیبی درباره پیشنهاد تراکتور گفت: گفتند شما باید بیایید کمک کنید، آلومینیوم هم خوب نتیجه گرفته است و تیم را جوری بسته‌اید که هر مربی بیاید نتیجه می‌گیرد؛ من واقعیتش چون تبریز شهر خودم بود، نمی‌توانستم نه بگویم، هر چند که می‌دانستم شرایطم سخت است و در چهار جام تراکتور می‌خواهد بجنگد. من با آن‌ها هم صحبت کردم که اگر می‌خواهم بیایم، هدفم فصل بعد است که بتوانم تیم را خودم ببندم و آمدم به خاطر این‌که بازی‌های آسیایی پیش‌رو بود و تیم شرایط خوبی نداشت.

 

او در بخش پایانی صحبت‌های در واکنش به سطح کیفی تراکتور توضیح داد: تیم خوبی بود و نمی‌توانم بگویم بد بسته شده بود، حالا برای شرکت در چهار جام نه اما تیم خوبی بود تا بتواند در یکی دو جام بجنگد.

دیدگاه‌ها