کد خبر : 1766223 | 15 تیر 1400 ساعت 15:40 | 33K بازدید | 1 دیدگاه

مجید حسینی به کایسری اسپور ترکیه پیوست

رسانه های ترکیه ای از پیوستن مجید حسینی مدافع ایرانی و سابق ترابزون اسپور به کایسری اسپور خبر دادند.

مجید حسینی به کایسری اسپور ترکیه پیوست

به گزارش "ورزش سه"، مجید حسینی مدافع ایرانی و سابق ترابزون اسپور که پس از پایان مهلت قراردادش با این تیم به توافق دست پیدا نکرد، پیش از آغاز بازی های تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی در بحرین، به صورت رسمی از ترابزون اسپور جدا شد.


در حالیکه رسانه های ترکیه ای و حتی قطری خبر از حضور این بازیکن در لیگ ستارگان قطر داده بودند، مدتی پیش چند روزنامه ترکیه ای از باقی ماندن حسینی در لیگ ترکیه خبر داده و اکنون نیز چند رسانه این کشور پیوستن حسینی به کایسری اسپور را اعلام کرده اند.


وب سایت timeturk در مطلبی نوشت کایسری اسپور که قصد دارد در فصل جدید تیم قدرتمندی بسازد و علی نایبی را به عنوان رئیس جدید خود انتخاب کرده است، با مجید حسینی مدافع ایرانی که تیم ترابزون اسپور را ترک کرده است، به توافق رسید.

 

1619967

 

1619968

 

1619969


این وب سایت به نقل از آجانسپور اعلام کرد که باشگاه کایسری اسپور به زودی توافق با این بازیکن 25 ساله را اعلام می کند. حسینی به دلیل اختلافاتی که با آبی - شرابی ها داشت و تصمیمی که توسط مدیریت گرفته شد، آنجا را ترک کرد.


این رسانه ترکیه ای اعلام کرده که حسینی در فصل 21-2020 در ترابوزان اسپور 600 هزار یورو درآمد کسب کرد. در 2 فصل قبلی او 500 هزار یورو درآمد داشت.


علاوه بر این، چندین صفحه خبری و توئیتری از جمله FutbalArena و Futbol Anadolu و همچنین Nexus Sport از پیوستن مجید حسینی به کایسری اسپور خبر دادند و به نظر می رسد این خبر تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی توسط این باشگاه اعلام خواهد شد.


کایسری اسپور در فصل گذشته رقابت های سوپرلیگ ترکیه در رده هفدهم قرار گرفت و به دلیل تنها یک امتیاز اختلاف بیشتر نسبت به ارزروم اسپور از سقوط به دسته پایین تر نجات پیدا کرد. هنوز از مدت زمان قرارداد حسینی و این باشگاه، خبری منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها