کد خبر : 1766232 | 15 تیر 1400 ساعت 16:31 | 25.6K بازدید | 8 دیدگاه

اشتباهات سریالی داوری برایم ذهنیت ایجاد کرد

گردان: توجیهی ندارم، از جامعه ورزش عذرمی‌خواهم

سنگربان ذوب‌آهن اصفهان گفت: هیچ توجیهی برای اشتباهی که کردم ندارم و از جامعه ورزش کشور صمیمانه عذرخواهی می‌کنم.

گردان: توجیهی ندارم، از جامعه ورزش عذرمی‌خواهم

شهاب گردان پس از اتفاق دیروز و رفتارش مقابل داور بازی با سایپا در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: واقعا نمی‌دانم چگونه آن اتفاق رخ داد فقط می‌دانم بار و فشار زیادی بر روی تیم ماست و ذهنیت‌هایی که با اشتباهات مکرر برای ما به وجود آورده‌اند باعث شد تا در آن لحظه ناگهان از کوره در رفته و رفتاری را انجام دهم که اکنون خودم باور نمی‌کنم که مرتکب آن شده‌ام.


او افزود: همه اخلاق شهاب گردان را در فوتبال ایران می‌شناسند و عملکرد مرا در سال‌ها حضورم در لیگ‌برتر دیده‌اند، سابقه نداشته که چنین رفتاری کنم و از این حیث به شدت ناراحت و متاسف هستم.

 

سنگربان ذوب‌آهن تصریح کرد: در آن لحظه که از دروازه خروج کردم هیچ گونه برخوردی با بازیکن حریف نداشتم و داور نیز به درستی در ابتدا کارت زرد را به دلیل نزدیک بودن مدافعان ما به بازیکن حریف نشان داد اما پس از چند دقیقه مشورت در کنار زمین که افراد جز کادر داوری در آنجا حضور داشتند تصمیم خود را به کارت قرمز تغییر داد که باعث ذهنیت من پس از آن همه اشتباهات سریالی داوری شد.

 

او ادامه داد: به گفته آقای افشاریان تیم ذوب‌آهن تیمی است که بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری کرده است و همین چهار روز پیش نیز در همین ورزشگاه پنالتی‌ای برای حریف ما گرفته شد که هر جور نگاه کنید نمی‌توانید علت آن را متوجه شوید.

گردان تاکید کرد: قصد هیچ گونه توجیهی را ندارم چون در هیچ شرایطی حق لمس و بی‌احترامی به داور را نداشتم. امیدوارم شرایط من و فشاری که بر روی تیم ما پس از این همه اشتباه به ضررمان را درک کنند و پس از آن نیز عذرخواهی مرا بپذیرند. قلبا ناراحت هستم و باز هم از همه کسانی که حتی پای تلویزیون این رفتار را دیدند عذرخواهی می‌کنم.

دیدگاه‌ها