کد خبر : 1766454 | 16 تیر 1400 ساعت 12:33 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

به دعوت چفرین؛

کریستین اریکسن میهمان ویژه فینال یورو در ومبلی

الکساندر چفرین، رییس یوفا، کریستین اریکسن، همسرش و شش نفر از اعضای تیم پزشکی که در نجات جان این بازیکن دانمارکی نقش داشتند را به فینال روز یکشنبه دعوت کرده است.

کریستین اریکسن میهمان ویژه فینال یورو در ومبلی

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن، ستاره دانمارک، در نخستین دیدار این تیم در یورو 2020 در دقایق پایانی نیمه اول مسابقه برابر فنلاند دچار ایست قلبی شد. او پس از احیا در زمین به بیمارستان منتقل شد و پس از کار گذاشتن یک ضربان ساز در قلبش به خانه رفت تا به استراحت بپردازد.

 

1614035

 

رییس یوفا اکنون او و همسرش، همچنین شش نفر از اعضای کادر پزشکی که در نجات جان ستاره دانمارک نقش داشتند را به تماشای دیدار فینال یورو 2020 در روز یکشنبه در ورزشگاه ومبلی لندن دعوت کرده است.

البته هنوز مشخص نیست که این بازیکن این دعوت را بپذیرد و در ومبلی حاضر شود یا خیر. اریکسن از زمانی که از بیمارستان مرخص شده در خانه خود در دانمارک مشغول استراحت است و تنها یک بار در ملا عام دیده شده است.

شش عضو کادر پزشکی اما دعوت چفرین را پذیرفته اند و روز یکشنبه به ومبلی خواهند رفت.

 

1620388

 

اگرچه یوفا رسماً در مورد این دعوت نامه ها چیزی اعلام نکرده است، اما پِدِر ارسگارد ،یکی از اعضای تیم پزشکی که ماه گذشته پس از ایست قلبی اریکسن در زمین چمن بالای سر او حاضر شد، تایید کرد که او و همکارانش این پیشنهاد را پذیرفته اند.

 

این امدادگر گفت: "وقتی بچه ای همیشه این آرزو را داری. این احساس فوق العاده ای است که بتوانی به این شکل سورپرایز شوی و این واقعا یک سورپرایز بود؛ من اصلا انتظارش را نداشتم. باعث شد که احساس کنم نمی توانم روی پاهایم بایستم!"

 

سخنگوی یوفا نیز اعلام کرد که اریکسن و سابرینا، همسرش، توسط چفرین شخصا دعوت شده اند. وی افزود: "ما نمی دانیم که آیا آنها خواهند آمد یا اریکسن ترجیح می دهد که استراحت کند."

 

اگر دانمارک بتواند امشب در دیدار نیمه نهایی برابر انگلیس، سه شیرها را شکست دهد و به فینال برسد، بعید است که اریکسن شانس تماشای بازی هم تیمی هایش را در اولین فینالشان در یک تورنمنت بزرگ بعد از قهرمانی سال 1992 در یورو، از دست بدهد.

دیدگاه‌ها