کد خبر : 1766456 | 16 تیر 1400 ساعت 12:52 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

میلیچ برای بازی با سایپا گرم کرد (عکس)

با محرومیت محمد نادری از حضور در بازی با سایپا، هروویه میلیچ می تواند از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان برود.

میلیچ برای بازی با سایپا گرم کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال روز گذشته موفق شد در یک بازی خانگی، با نتیجه 2 بر یک از سد تراکتور عبور کند. در هفتمین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول، محمد نادری مدافع چپ استقلالی ها به دلیل تکلی که روی پای هادی محمدی زد، با کارت زرد پیام حیدری داور مسابقه مواجه شد و بدین ترتیب او به دلیل سه کارته شدن، از حضور در بازی با سایپا محروم شد.

 


با غیبت قطعی نادری در بازی هفته بعد مقابل سایپا، حالا هروویه میلیچ مدافع کروات آبی پوشان این شانس را دارد تا پس از مدت ها، از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان برود. میلیچ آخرین بار در دربی برگشت مقابل پرسپولیس در ترکیب اولیه تیمش حضور داشت و پس از آن مقابل ذوب آهن و صنعت نفت به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود.


این مدافع کروات چند بازی گذشته تیمش برابر پدیده، گل گهر و آلومینیوم را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود و در دقایق پایانی دیدار شب گذشته مقابل تراکتور، برای لحظاتی به میدان آمد تا به نوعی در جریان بازی قرار بگیرد و هفته آینده مقابل سایپا به میدان برود.


میلیچ که چند روز پیش و در گفتگویی اعلام کرد به دلیل عدم تمدید قراردادش به احتمال بسیار زیاد در پایان فصل از استقلال جدا می شود، در صورتی که مدیران باشگاه طی هفته های آینده قرارداد این بازیکن را تمدید نکنند، او از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد و به نوعی دیدارهای پیش رو، آخرین بازی های این بازیکن برای استقلال است.

دیدگاه‌ها