کد خبر : 1766511 | 16 تیر 1400 ساعت 16:01 | 93.1K بازدید | 1 دیدگاه

این رفتار غیر قابل قبول است

تبعات فیلم جنجالی؛ کونامی گریزمان را اخراج کرد

کمپانی مشهور ژاپنی به همکاری خود با آنتوان گریزمان پایان داد.

تبعات فیلم جنجالی؛ کونامی گریزمان را اخراج کرد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته یک ویدئوی جنجالی از دو ستاره فرانسوی بارسلونا در رسانه های اجتماعی دست به دست شد؛ ویدیویی که گفته می شود به اردوی پیش فصل بارسلونا در سال 2019 اختصاص دارد و در آن آنتوان گریزمان و عثمان دمبله به تمسخر ژاپنی ها می پردازند.

 

 

1619145

 

 

در این ویدئو به نظر می رسد این دو مهاجم تند و تیز به تمسخر خدمه هتل پرداخته و آنها را مسخره می‌کنند. همچنین کلماتی مانند "زشت" و توهین به زبان کشور ژاپن نیز در این ویدئو شنیده می شود. این تصاویر باعث عصبانیت بسیاری و به خصوص مردم ژاپن شده و به این دو بازیکن انگ نژادپرستی خورده است.

آنتوان گریزمان با انتشار توئیتی مدعی شد عده ای قصد دارند او را آدم بدی جلوه دهند و او هرگز موافق چنین مضامینی نیست.

او در صفحه خود نوشت: "من همیشه برای مبارزه با هر نوع رفتار نژادپرستانه ای متعهد بوده ام. طی چند روز گذشته برخی از افراد تلاش کردند من را آنگونه که نیستم جلوه بدهند. اتهاماتی که به من وارد شده را قاطعانه رد می کنم و اگر دوستان ژاپنی خود را آزرده ام معذرت می خواهم."

 

 

1620533

 

 

عذرخواهی گریزمان اما نتوانسته کدورت ها را برطرف کند و اولین تبعات انتشار آن ویدیو، فسخ قرارداد کمپانی ژاپنی مشهور کونامی با گریزمان بود.

این کمپانی که در زمینه تولید بازی های ویدیویی سابقه ای طولانی دارد، گریزمان را با انتشار بیانیه ای اخراج کرد:« فلسفه ورزش به ما می گوید که چنین رفتارهایی غیرقابل پذیرش هستند. قبلا اعلام کرده بودیم که آنتوان گریزمان سفیر محتوای ما خواهد بود اما در پی اتفاقات اخیر تصمیم گرفتیم که قرارداد را لغو کنیم. البته همچنان به همکاری به عنوان حامی تیم فوتبال آنلاین PES باشگاه بارسلونا ادامه می دهیم اما از آنها می خواهیم که در این مورد و اقدامات آینده شان به ما توضیح بدهند.»

 

دیروز رئیس کمپانی ژاپنی راکوتن حامی مالی بارسلونا نیز از این باشگاه در مورد رفتار نژادپرستانه دمبله و گریزمان توضیح خواسته بود.

 

دیدگاه‌ها