کد خبر : 1766670 | 17 تیر 1400 ساعت 14:52 | 37.6K بازدید | 7 دیدگاه

بدهی سنگینی که به زودی باید پرداخت شود

تصمیم نهایی میلیچ؛ شکایت به فیفا

هرویه میلیچ ستاره کروات استقلال به زودی به فیفا شکایت خواهد کرد.

تصمیم نهایی میلیچ؛ شکایت به فیفا

به گزارش "ورزش سه"، میلیچ بعد از بازگشت به ایران طی هفته های گذشته در تمرینات استقلال شرکت کرد اما حاضر به انجام بازی برای تیمش نشد. اگرچه بحث هایی درباره مصدومیت این ستاره کروات هم مطرح بود اما ناراحتی او برای پرداخت نشدن مطالباتش و همچنین عدم تمدید قراردادش برای عدم حضور در ترکیب استقلال دلیل محکمی محسوب می شد.


در این شرایط میلیچ و وکیلش طی هفته های گذشته جلساتی را با مدیران استقلال داشتند تا شاید به توافق برسند اما چنین اتفاقی نیفتاد و با اینکه ویزای کار این بازیکن هم تا شهریورماه تمدید شده بود، او ناگهان بامدادامروز تهران را به مقصد زاگرب ترک کرد تا به نظر برسد پروژه حضور دوباره او در استقلال به بن بست خورده است.


در این شرایط چیزی که مشخص است که احتمالا دیگر شاهد حضور میلیچ در ترکیب استقلال نخواهیم بود و این بازیکن احتمالا فصل بعد فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند اما او از حق و حقوقش نسبت به استقلال نمی گذرد.


در این خصوص گفته می شود میلیچ حدود 11 ماه از مطالباتش را از استقلال نگرفته و نسبت به این مساله ناراحت است. مسئولان استقلال قصد داشتند با تمدید قرارداد این بازیکن مبلغی از این مطالبات را تخفیف بگیرند که او زیر بار نرفت.


از سوی دیگر بازیکن کروات استقلال برایش انگیزه ای باقی نماند و حالا قصد شکایت به فیفا را دارد. بی تردید با توجه به اینکه مطالبات میلیچ در قرارداد او کاملا واضح است ، این بازیکن با شکایت از استقلال به فیفا می تواند حکم جدیدی را برای این باشگاه بگیرد و دردسر جدیدی را به مشکلات استقلال اضافه کند.


بدهی استقلال به میلیچ رقم پایینی نیست و بیش از 10 میلیارد تومان با نرخ کنونی ارز خواهد بود. از اینرو میلیچ هم تصمیمش را برای شکایت به فیفا گرفته و احتمالا شاهد یک بحران جدید در باشگاه آبی پوش پایتخت خواهیم بود.

دیدگاه‌ها