کد خبر : 1766942 | 19 تیر 1400 ساعت 13:42 | 35.7K بازدید | 3 دیدگاه

ماجرای جر و بحث دیاباته و مددی چه بود؟

در حاشیه تمرین روز گذشته شیخ دیاباته با مدیرعامل باشگاه استقلال درگیری لفظی پیدا کرد.

ماجرای جر و بحث دیاباته و مددی چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، احمد مددی مدیرعامل استقلال روز گذشته بعد از مدت ها همراه با اصغر ملکیان عضو هیات مدیره باشگاه به محل تمرین تیمش رفت. حضور مددی در تمرین دیروز با حواشی همراه بود. تعدادی از هواداران استقلال که برای دیدار با بازیکنان و کادرفنی به محل تمرین رفته بودند،‌با دیدن احمد مددی شروع به شعار دادن علیه مدیرعامل کردند و خواهان جدایی او از این باشگاه شدند.


هواداران حاضر در محل تمرین پرسش هایی را درباره مسائل مختلف استقلال از مددی داشتند که مدیرعامل استقلال هیچ پاسخی به آنها نداد.


در جریان تمرین هم اما حضور مددی حاشیه ساز شد. شیخ دیاباته که بابت پرداخت نشدن طولانی مدت دستمزد خود ناراحت است، با دیدن احمد مددی در محل تمرین نزد او رفت و دلیل دعوتش به کمیته انضباطی باشگاه را پرسید.


دیاباته که مدت زیادی در بازگشت به ایران تاخیر داشته،‌به کمیته انضباطی استقلال احضار شده و به همین خاطر دیروز بر سر این موضوع با مددی جر و بحث پیدا کرد. بالا گرفتن این درگیری لفظی میان دیاباته و مددی با ورود فرهاد مجیدی همراه شد. سرمربی استقلال ضمن حمایت از دیاباته بر مواضع قبلی خود مبنی بر اینکه هیچ بازیکنی حق ندارد در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود، پافشاری و خطاب به مددی اعلام کرد وقتی بازیکنان مشکلات مالی زیادی دارند و پولشان را نگرفتند، چرا باید به کمیته انضباطی باشگاه بروند.


این در شرایطی است که احمد مددی چندی قبل احضار برخی بازیکنان به کمیته انضباطی باشگاه و همچنین مخالفت فرهاد مجیدی با حضور نفرات در این جلسه را تکذیب کرده بود! حالا اما مشخص شده که این مساله صحت دارد و مشخص نیست مددی چرا اقدام به تکذیب این موضوع کرده است.


مشکلات استقلال همچنان ادامه دار است؛ اختلاف مدیرعامل با بازیکنان و کادرفنی دیگر مساله ای نیست که بشود آن را کتمان کرد و حالا باید دید مدیریت باشگاه چه تصمیمی برای حل مشکلات خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها