کد خبر : 1766989 | 19 تیر 1400 ساعت 16:18 | 5.4K بازدید | 3 دیدگاه

نویدکیا - پورموسوی؛ رقابت سخت طلایی‌پوشان

بعد از توقف برابر پیکان، اکنون شاگردان محرم نویدکیا در خانه برابر نفت آبادان در جستجوی سه امتیاز طلایی برای کورس رقابت صدرنشینی هستند.

نویدکیا - پورموسوی؛ رقابت سخت طلایی‌پوشان

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان که بازی رفت را در خانه حریف با نتیجه 2-1 به سود خود خاتمه داده تا روند شکست ناپذیری شاگردان سیروس پورموسوی را در آبادان بشکنند، اکنون امیدوار به تکرار برد دیگری برابر آنها هستند.

 

این در حالیست که سپاهان فصل گذشته البته خاطره تلخی از رقابت با نفت آبادان در خاطر دارد و با شکست دور از انتظار و 4-2 مقابل این حریف، از کورس رقابت با پرسپولیس در مسیر قهرمانی دور ماند و آن را به یحیی گل محمدی و شاگردانش واگذار کرد. اکنون اما آنها با تجربه از آن بازی در فصل گذشته امیدوارند اینبار در خانه و بعد از توقف هفته گذشته برابر پیکان، به نتیجه مطلوب برابر پورموسوی و شاگردانش دست یافته و در مسیر قهرمانی کار را دنبال کنند.

باید دید در شبی که پورموسوی برخی از ستاره‌های تیمش را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد، قادر خواهد بود سد راه مسیر قهرمانی سپاهان شود یا شاگردان نویدکیا با یک برد خانگی، کار را در مسیر قهرمانی دنبال می‌کنند.

 

طی دو تقابل اخیر، محمد مهدی زاده توانسته با دو گلی که وارد دروازه نفت آبادان کرده، نمایش درخشانی برای شکست این تیم ایفا کند و باید دید امروز شهباززاده نیز قادر خواهد بود همانند بازی رفت دروازه صنعت نفت را هدف قرار دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها