کد خبر : 1767077 | 19 تیر 1400 ساعت 22:11 | 71.8K بازدید | 7 دیدگاه

به این قضایا مشکوک شدیم؛

اتهام تند کمالوند به گلر تیمش؛ گفتم اینوری، آن‌وری پرید

مربی سایپا اتهام عجیبی نسبت به دروازه‌بان این تیم در دیدار با استقلال مطرح کرد.

اتهام تند کمالوند به گلر تیمش؛ گفتم اینوری، آن‌وری پرید

به گزارش "ورزش سه"، آقازاده در نشست خبری پس از دیدار با استقلال اظهار کرد: امروز مقابل یکی از تیم‌های بزرگ و خوب ایران بازی کردیم که مهره‌های فنی خیلی خوبی دارد و با توجه به اینکه برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کردند، بازی خوبی انجام دادند. تا دقیقه 75 نمایش خوبی داشتیم، اما جریان مسابقه به سمتی رفت که متاسفانه پس از ضربه پنالتی، حمله کردیم ولی متاسفانه گل دوم را خوردیم.

 

او ادامه داد: سه مسابقه باقی مانده و تلاش حداکثری خودمان را انجام می‌دهیم تا جایگاه خوبی در جدول پیدا کنیم، اما با توجه به اتفاقاتی که برای تیم افتاد، یک سوالاتی امروز برای ما مطرح شد؛ تیمی که در 9-8 مسابقه آخر تحویل گرفتیم، شرایطی  که جابه‌جایی بازیکن و اضافه کردن یار جدید نداشتیم. مجبور بودیم با این نفرات کار کنیم تا شرایط نسبی را برای ارتقای آنها انجام دهیم.

 

مربی سایپا اضافه کرد: سوالی که برای ما به وجود آمده، این است که تیم سایپا را چه شخصی بسته؟ بازیکنانی که آمده‌اند با چه کیفیت و با چه ارقام بالایی وارد تیم شده‌اند؟

آقازاده یادآور شد: زمانی که ضربه پنالتی اتفاق افتاد، سرمربی ما به دروازه‌بان تیم می‌گوید به سمت چپ برو، پنالتی سمت چپ زده می‌شود، اما دروازه‌بان ما این کار را نمی‌کند! ما کم کم به یک سری قضایا مشکوک شدیم و این مورد را حتما بررسی می‌کنیم چون مسئله جدی است و باید ریشه‌یابی شود.


او درباره اینکه ابراهیم صادقی با سابقه طولانی مدت در سایپا و بستن تیم در ابتدای فصل عنوان کرد: خیر، خیر؛ ایشان(ابراهیم صادقی) این تیم را نبسته، بلکه شاید آن اعضای هیئت مدیره قبلی که در مجموعه باشگاه سایپا حضور داشتند، در بستن تیم دخیل بودند و امروز در برخی از پست‌ها اصلا بازیکن نداشتیم که تعویض کنیم و فکر می‌کنم هر چقدر تعویض می‌کردیم، کیفیت فنی تیم پایین‌تر می‌آمد و این مشکل را داشتیم.

 

مربی سایپا تاکید کرد: سه مسابقه دیگر داریم و مطمئن باشید تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا در لیگ برتر بمانیم و مطمئن باشید کار تا روز آخر ادامه خواهد داشت.

 

آقازاده تصریح کرد: در این ۷-۶ مسابقه که در مجموعه سایپا بودیم، با روش‌های مختلف سعی کردیم وضعیت فنی و ذهنی بازیکنان را تغییر بدهیم. حالا در یک بخش‌هایی شاید موفق و برخی مواقع ناموفق بودیم. باز هم تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و با بازیکنان صحبت می‌کنیم تا ببینیم علل این اتفاقات چیست.

او ادامه داد: امروز خیلی از بازیکنان متوجه یک سری از مسائل شدند و مطمئن باشید بابت این حرکتی که امروز در ارتباط با ضربه پنالتی اتفاق افتاد، برخوردهای لازم را در مجموعه فنی خواهیم کرد.

 

مربی سایپا در خصوص داوری دیدار با استقلال گفت: داوری خوب بود و من هم هیچ‌وقت درباره داوری صحبتی انجام نمی‌دهم چون به نظرم پنالتی بود، اما داوران وقتی مقابل تیم‌های بزرگ قرار می‌گیرند، در مواقع ۵۰-۵۰ تصمیماتشان با تردید است و سعی دارند به نفع تیم‌های بزرگ سوت بزنند. مثلا وقتی تردید دارند یک خطا را بگیرند یا خیر، به نفع تیم حریف آن خطا را اعلام می‌کنند ولی امروز داوری خوب بود و اعتراضی نداریم.

 

آقازاده تاکید کرد: ما تا دقیقه ۷۵ نمایش خوبی داشتیم ولی پس از آن عملکرد ما اُفت کرد ولی مطمئن باشید با توجه به شرایط جدول، تا بازی پایانی و شاید هم ثانیه آخر وقت داشته باشیم تا در لیگ برتر بمانیم.

دیدگاه‌ها