کد خبر : 1767353 | 21 تیر 1400 ساعت 01:45 | 48.6K بازدید | 2 دیدگاه

فینال یورو 2020 هم جیمی جامپ داشت (عکس)

یک تماشاگر با ورود به زمین در دقایق پایانی فینال یورو 2020، برای دقایقی مسابقه را متوقف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که نیمه اول دیدار تیم های انگلیس و ایتالیا در فینال یورو 2020 با تک گل شاو به سود سه شیرها به پایان رسید، در نیمه دوم شاهد ارائه یک بازی سرتاسر تهاجمی از سوی شاگردان مانچینی برای به تساوی کشاندن بازی بودیم.

 

ایتالیایی ها به خواسته خود در نیمه دوم رسیدند و موفق شدند دروازه انگلیس را در دقیقه 67 توسط لئوناردو بونوچی باز کرده و به بازی برگردند.

 

 

1621940

 

بعد از این گل، توپ و میدان همچنان در اختیار تیم ملی ایتالیا بود و انگلیس نتوانست موقعیت خطرناکی را روی دروازه این تیم به وجود بیاورد. در حالی که به دقایق پایانی بازی در 90 دقیقه نزدیک می شدیم، ورود یک جیمی جامپ به داخل زمین، باعث ایجاد وقفه در جریان بازی شد.

 

این تماشاگر در دقیقه 87 از گوشه سمت راست زمین انگلیس، جایی که بازیکنان ذخیره در حال گرم کردن بودند، وارد زمین شد و پس از در آوردن پیراهن خود به سمت زمین تیم ملی ایتالیا دوید. ماموران امنیتی حاضر در ورزشگاه که از ورود این تماشاگر غافلگیر شده بودند، پس از یک تعقیب و گریز هیجان انگیز، سرانجام موفق به مهار او شده و به بیرون از زمین هدایتش کردند.

 


گفتنی است که واژه جیمی جامپ از فینال یورو 2004 وارد دایره لغات فوتبالی ها شد؛ در جریان دیدار پرتغال و یونان بود که یک هوادار با لقب جیمی جامپ وارد زمین شد و پرچم تیم بارسلونا را به صورت لوئیس فیگویی کوبید که به عنوان کاپیتان بارسا در سال 2000 طی انتقالی جنجالی به ارزش 62 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست. از آن دیدار به بعد بود که به تماشاگرانی که وارد زمین مسابقه می شوند، جیمی جامپ گفته می شود.

 

1621939

دیدگاه‌ها