کد خبر : 1767368 | 21 تیر 1400 ساعت 03:15 | 26.9K بازدید | 8 دیدگاه

کیه‌لینی:نمی‌توانیم برای جشن‌گرفتن در ایتالیا صبر کنیم

جورجو کیه لینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، از قهرمانی این تیم در یورو بسیار خوشحال است.

کیه‌لینی:نمی‌توانیم برای جشن‌گرفتن در ایتالیا صبر کنیم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که ایتالیا در همان لحظات ابتدایی با ضربه والی لوک شاو دروازه خود را باز شده دید اما نهایتاً در ادامه بر بازی مسلط شد؛ موضوعی که باعث شد آن ها نهایتاً در نیمه دوم مسابقه گل تساوی را به ثمر برسانند و بعد در ضربات پنالتی با غلبه بر انگلیس قهرمان یورو لقب بگیرند.

 

جورجو کیه‌لینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، در پایان بازی گفت: "ما برنده شدیم و فکر می‌کنم که کاملاً شایسته آن بودیم. ما چیزی جادویی را در اطراف خود حس می کردیم و از اوایل ماه می گفتیم که لایق قهرمانی هستیم و در واقع همه ایتالیا شایسته آن هستند.این یک احساس باورنکردنی بود و از همه کسانی که طی این سه سال در این تیم حضور داشتند تشکر می‌کنم. ما این قهرمانی را به همه بازیکنانی که از خانه آن را تماشا می‌کنند نیز تقدیم می کنیم.

 

 

1622015

 

 

علی‌رغم اینکه ما در دقایق ابتدایی بازی گل دریافت کردیم اما در ادامه مسابقه بر بازی مسلط شدیم و نهایتا به پیروزی رسیدیم. در واقع ما به هر قیمتی به دنبال پیروزی بودیم."

 

عملکرد فوق العاده جان لوئیجی دوناروما در ضربات پنالتی: "ما از جیجی(بوفون) به جیجیو(دوناروما) رسیدیم. خوب است که اینگونه به پیروزی رسیدیم. همه ما بسیار خوشحال هستیم و نمی‌توانیم تا فردا صبر کنیم که در کنار ایتالیایی‌ها این قهرمانی را جشن بگیریم."

 

 

1622014

دیدگاه‌ها