کد خبر : 1767431 | 21 تیر 1400 ساعت 12:54 | 16.3K بازدید | 2 دیدگاه

چشمک لک به دومین پیروزی دربی

بدون شک صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی در گرو درخشش حامد لک خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، دربی حذفی برای دومین سال پیاپی تکرار شد. با این تفاوت که سال گذشته دو تیم در نیمه نهایی به مصاف هم رفتند و شکست سرخ‌ها در ضربات پنالتی سبب شد استقلال فینالیست جام حذفی شود. در چنین بازی حساسی که حتما باید برنده داشته باشد و حتما توپ از دروازه‌ها برای تعیین برنده عبور خواهد کرد نقش دروازه‌بانان از همیشه پر رنگ تر خواهد بود.

 

حامد لک در اولین سال حضورش در تیم قرمز پایتخت موفق شدن فینالیست آسیا شود و مدال نقره را کسب کند و در سوپرجام مقابل تراکتور هم با کلین شیت به مقام قهرمانی رسید و حالا برای قهرمانی در جام حذفی تلاش می‌کند. لک در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ در نیمه نهایی مقابل النصر پنالتی بازیکن برزیلی نماینده عربستان را مهار کرد تا سرخ‌ها به فینال برسند و حال ممکن است در جام حذفی نیز با توجه به حساسیت‌های بازی کار به ضیافت پنالتی بکشد.

 

 

پرسپولیس در جام حذفی پارسال مقابل استقلال در حالی شکست خورد که نتوانست بازی برده را اداره کند و رادو در دقایق آخر گل خورد تا کار به وقت اضافه و پس از آن به پنالتی بکشد. در پنالتی‌ها نیز رادوشویچ خوب عمل نکرد تا این شاگردان مجیدی باشند که برای رسیدن به فینال دور افتخار بزنند.

 

حال حامد لک، دروازه‌بان مورد علاقه یحیی به یکی دیگر از حساس ترین چالش‌هایش با پرسپولیس رسیده و می‌تواند با درخشش در این بازی علاوه بر تجربه دومین پیروزی در دربی به محبوبیت بیشتری نیز دست یابد و بتواند در ادامه ماجراجویی پرسپولیس در جام حذفی تیمش را همراهی کند. این در حالی است که لک در دربی اولین بازی خود در جام حذفی با پرسپولیس را تجربه می‌کند و در دوبازی قبل مقابل مس نوین و شاهین بندر عامری رادوشویچ به میدان رفته بود.

دیدگاه‌ها