کد خبر : 1767557 | 21 تیر 1400 ساعت 23:27 | 73.7K بازدید | 0 دیدگاه

انگلیسی ها از تصویر رشفورد نیز نگذشتند (عکس)

هواداران تیم ملی انگلیس از مارکوس رشفورد، ستاره جوان سه شیرها بسیار عصبانی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس رشفورد علیرغم سپری کردن فصلی موفق در ترکیب منچستریونایتد، پشت خط دیگر ستاره های هجومی این تیم باقی مانده و فرصت چندانی برای درخشش در ترکیب تیم ملی انگلیس در رقابت های یورو 2020 پیدا نکرد. این مهاجم جوان در دیدار فینال برابر ایتالیا نیز جایی در ترکیب ثابت گرت ساوت گیت نداشت و در دقایق پایانی و در کنار جیدون سانچو وارد میدان شد.

 

به نظر می رسید دلیل ورود مارکوس رشفورد زدن پنالتی باشد و همینگونه هم شد. اما شرایط بر وفق مراد این ستاره جوان پیش نرفت و مارکوس رشفورد اگرچه موفق به فریب جیجی دوناروما شد، اما ضربه اش به دیرک برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

 

اما این خراب کاری مارکوس رشفورد برای او تبعاتی به همراه داشته است. پیش از این تصویری روی یکی از دیوارهای بزرگ شهر منچستر به پاسداشت خدمات او در خارج از زمین فوبال کشیده شده بود. مارکوس رشفورد در سال های اخیر بارها در امور خیریه و تامین غذا برای کودکان بی سرپرست تلاش کرده و به شدت نیز تبدیل به بازیکن محبوبی شده است. اما هواداران عصبانی تیم ملی انگلیس بعد از خراب شدن پنالتی این بازیکن به تصویر او نیز رحم نکرده و نقاشی مارکوس رشفورد روی دیوار را مخدوش کردند.

 

1622445

دیدگاه‌ها