کد خبر : 1767614 | 22 تیر 1400 ساعت 11:34 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ماجدی به تصمیم عزیزی خادم

کلید را به مهدوی‌کیا تحویل می‌دهم

این اظهار نظر عزیزی خادم که همه امور تیم های ملی پایه را به مهدی مهدوی کیا محول خواهد کرد خیلی به مذاق میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان خوش نیامده است.

کلید را به مهدوی‌کیا تحویل می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، او در مصاحبه ای که پیرامون همین موضوع با رادیو ورزش داشت به صراحت گفت اگر قرار است همه برنامه های تیم های ملی پایه را مهدی مهدوی کیا انجام دهد او کمیته جوانان را تحویل روسا خواهد داد! بخش هایی از صحبت های او را می خوانیم: 

 

کلید کمیته جوانان را تحویل می دهم! 

اگر رئیس فدراسیون علاقمند است که کار را در تیم‌های پایه به مهدوی‌کیا بسپارد در آن صورت من کلید این کمیته را در اختیار روسا قرار می‌دهم. با توجه به مسابقاتی که تیم المپیک در پیش دارد، فدراسیون و در رأس آن عزیزی خادم تصمیم گرفت هر چه سریع‌تر برای این تیم برنامه‌ریزی صورت بگیرد. به همین دلیل وی مذاکراتی را با مهدی مهدوی‌کیا انجام داد و او هم تلویحا موافقت کرد که به عنوان سرمربی در تیم المپیک کار کند.نشستی هم در کمیته ملی المپیک با حضور ریاست فدراسیون و آقای صالحی امیری برگزار شد و در این جلسه هماهنگی‌های خوبی برای حضور پرقدرت تیم المپیک در مسابقات پیش رو صورت گرفت. حقیقیت این است با بنده چنین صحبتی نشده و حقیقتا من هم این موضوع را از طریق رسانه‌ها متوجه شدم. همکاران رسانه‌ای تماس‌ها متعددی با من پیرامون این اظهار نظر عزیزی خادم گرفتند، اما همان طور که می‌دانید کمیته جوانان یک وظیفه ذاتی دارد که تیم‌های پایه را هماهنگی کند. من هم به عنوان مسئول کمیته با قدرت و به کارم ادامه می‌دهم مگر آنکه عزیزی خادم تصمیم داشته باشد از فرد دیگری به جای من استفاده کند.

 

دو پادشاه در یک اقلیم نمی گنجد 

واقعیت این است که دو حاکم در یک اقلیم نمی‌توانند کار کنند که در آن صورت آش یا شور می‌شود یا بی‌نمک. اگر آقای عزیزی خادم، علاقمند است که کار را به مهدی مهدوی‌کیا بسپارد، طبیعتا سند کمیته جوانان به اسم من نخورده و این کمیته ارث پدری من هم نیست. در آن صورت من کلید این کمیته را در اختیار روسا قرار می‌دهم و به عنوان عضو هیأت رئیسه تمام تلاش خود را انجام می‌دهم که به فوتبال این مملکت خدمت کنم.اختلاف نظری وجود ندارد، در صحبت‌هایی که در نشست‌های مختلف داشتیم تمامی اختیارات در حوزه تیم‌های پایه در اختیار کمیته جوانان است و ما مسأله پشت پرده‌ای نداریم. اگر تمایلی وجود دارد می‌توانند کار را در اختیار دیگران قرار دهند وگرنه که ما با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم.

 

بازیکنان باید 4 سال در اختیار تیم امید باشند 

ما باید از متولدین 1377 در مسابقات آبان ماه استفاده کنیم که زیر مجموعه مسابقات زیر 23 سال آسیا خواهد بود. دور نهایی مسابقات در سال 2022 در ازبکستان برگزار می‌شود و بازی‌های آسیایی و کار تیم ما در آنجا به اتمام خواهد رسید.بعد از این مسابقات مقدماتی المپیک برگزار خواهد شد که ما باید با متولدین سال 1379 در این مسابقات و در مرحله نهایی که در سال 2024 برگزار می‌شود شرکت کنیم. تصمیم داریم که تیم المپیک را با سن کمتر ببندیم که همین نفرات به امید خدا در المپیک آینده حضور داشته باشند و 4 سال در خدمت تیم ما باشند.


124 ساعت کار کردیم 

من و همکارانم در کمیته جوانان برای چنین برنامه استعدادیابی 124 ساعت کاری وقت گذاشتیم. این برنامه را به هیأت رئیسه تقدیم و ریاست فدراسیون تقدیم کردم که اگر آنها مصوب کنند، تا مهر و آبان استعدادیابی در کل کشور انجام خواهد شد. دست دلال و واسطه قطع شده و اگر این استعدادیابی صورت بگیرد به جرأت می‌گویم ما برای تیم‌های زیر 15 و 20 سال حداقل 60 بازیکن آماده در اختیار خواهیم داشت.همان طور که می‌دانید باشگاه‌ها معمولا تامین کننده بازیکنان تیم ملی هستند ولی در کشور ما همه چیز برعکس است. ما از باشگاه‌ها خواسته‌ایم که بهترین‌هایشان را به هیات‌های استانی معرفی کنند اما حقیقتا نمی‌توانیم منتظر آنها بمانیم و خودمان باید دست به کار شویم و تا آبان ماه این استعدادیابی را به اتمام برسانیم.

دیدگاه‌ها