کد خبر : 1767664 | 22 تیر 1400 ساعت 14:26 | 26K بازدید | 4 دیدگاه

او تمدید می کند

لاپورتا: من هم به خاطر مسی گریه کردم

رئیس بارسا از قهرمانی آرژانتین خوشحال است و نگران تمدید قرارداد لیونل مسی نیست.

لاپورتا: من هم به خاطر مسی گریه کردم

به گزارش "ورزش سه"، این روزها بحث تمدید قرارداد با لیونل مسی تبدیل به یک معضل برای باشگاه بارسلونا شده است. بسیاری امیدوار بودند 2 هفته پیش و قبل از اینکه قرارداد مسی رسما به اتمام برسد، مشکلات در راه تمدید با او حل شود ولی این اتفاق رخ نداد. دلیل اصلی به دستمزد بالای مسی و مساله فیرپلی مالی بر می گردد.

 

 

1614127

 

 

بارسلونا باید از دستمزد بسیاری از بازیکنانش کسر کند و چند بازیکن خود که دستمزد بالایی می گیرند را به فروش برساند تا بتواند قرارداد مسی را در لالیگا ثبت کند. نگرانی ها روز به روز اوج می گیرند ولی خیال خوان لاپورتا رئیس بارسا از این بابت راحت است. او پاسخ مثبت مسی را گرفته و خوشبین است که با رفع موانع موجود، بالاخره بتواند با این بازیکن تمدید کند.

 

 

1622650

 

 

لاپورتا در مصاحبه ای جدید با خبرنگاران بازهم سعی کرد به همه در مورد لیونل مسی آرامش بدهد و گفت:« برای لئو همه خوشحالیم و معتقدم با قهرمانی آرژانتین در کوپا آمه ریکا او به حقش رسید.

تماشای بهترین بازیکن تاریخ در حال بالا بردن جام قهرمانی و آن همه هیجانی که داشت، واقعا لذتبخش بود. همه از خوشحالی گریه کردیم. هر عاشق فوتبالی از جمله خاویر تباس رئیس لالیگا به خاطر مسی خوشحال است.

برای مسی، خانواده اش و نیز برای سرخیو آگوئرو بسیار خوشحالم و شایسته این قهرمانی بودند. تمدید با لئو هم مسیر درستش را سپری می کند و نگرانی خاصی نیست.»

 

 

1622619

 

دیدگاه‌ها