کد خبر : 1767843 | 23 تیر 1400 ساعت 13:36 | 40.9K بازدید | 2 دیدگاه

استقبال ویژه پورتو از بازگشت طارمی (عکس)

صفحه اینستاگرامی پورتو در واکنش به بازگشت مهدی طارمی به تمرینات، پست های جالبی را منتشر کرد.

استقبال ویژه پورتو از بازگشت طارمی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی فصل بسیار خوبی را در پورتو پشت سر گذاشت. مهاجم بوشهری اژدها موفق شد عنوان بهترین پاسور لیگ پرتغال را از آن خود کند و بهترین گلزن تیمش نیز لقب بگیرد. او در تیم ملی نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و یکی از عوامل صعود ایران به مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی بود.


طارمی که به دلیل همراهی تیم ملی نتوانسته بود تعطیلات تابستانی داشته باشد، با اجازه باشگاه پورتو و سرجیو کونسیسائو سرمربی این تیم، روزهای بیشتری را نسبت به سایر بازیکنان در ایران و زادگاهش بوشهر ماند تا در کنار خانواده اش تعطیلات خود را سپری کند.


طارمی روز گذشته پس از پایان مرخصی اش، برای اولین بار در تمرینات پیش فصل پورتو شرکت کرد تا خودش را برای فصل جدید آماده کند. مهاجم ایرانی پورتو در روزهایی که در ایران حضور داشت، از عزم جدی خود برای ساخت یک فصل بهتر و رویایی تر از سال گذشته خبر داد.


صفحات رسمی پورتو در فضای مجازی نیز پس از بازگشت طارمی به تمرینات، به شدت از او استقبال کرد. صفحه اینستاگرام پورتو با انتشار ویدیویی جذاب و جالب توجه از طارمی، او را در رختکن تیم نشان می دهد که در حال آماده شدن برای حضور در زمین تمرین تیم است.

 

1623012

 

1623013

 

1623014

 

1623015

 

1623017


در این ویدیو که به حالت صحنه آهسته و با موزیکی جذاب ادیت شده است، طارمی پس از چشمک زدن و لبخند به دوربین باشگاه، دو انگشتش به نشانه حرف انگلیسی V یا استعاره از کلمه ویکتوری به معنای پیروزی را نشان داده و از آمادگی خود برای آغاز فصل جدید خبر می دهد.


پیج پورتو علاوه بر این ویدیو، 4 عکس از طارمی را نیز در پست دیگری به اشتراک گذاشت تا اینگونه نشان دهد که مهاجم بوشهری پورتو علاوه بر اینکه در این باشگاه بسیار محبوب است، به دلیل عملکرد درخشانش در فصل قبل از اهمیت زیادی نزد هواداران اژدها برخوردار است.

دیدگاه‌ها