کد خبر : 1767864 | 23 تیر 1400 ساعت 14:38 | 23K بازدید | 3 دیدگاه

زابرز و ایمان سلیمی؛ یک ایرانی در لهستان!(عکس)

وب سایت لهستانی polskapilka در مطلبی ضمن ستایش توانایی های ایمان سلیمی، از علاقه باشگاه تازه لیگ برتری شده گورنیک به این مدافع ایرانی خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، طبق اطلاعات ما، ایمان سلیمی در رادار گورنیک زابرز قرار گرفته است. این بازیکن ایرانی در حال حاضر بدون باشگاه است، اگرچه چندین تیم به او علاقه مند هستند. با مدافع 25 ساله بیشتر آشنا شوید!


سلیمی در شهر کرمانشاه در غرب ایران متولد شد. او اولین قدم هایش در فوتبال حرفه ای خود را در آلومینیوم هرمزگان برداشت، جایی که او در تیم های جوانان و بزرگسالان این باشگاه به میدان رفت. وی پس از یک سال بازی در لباس زرد و آبی آلومینیوم، به تیم دیگری از ایران که فجر سپاسی شیراز بود نقل مکان کرد.


او دو سال در جنوب کشور ماند و دوباره باشگاهش را تغییر داد. تیم جدید وی پارس جنوبی جم نام داشت. در سپتامبر 2018، او به تراکتور پیوست و در فوریه امسال برای اولین بار به تیمی در خارج از ایران رفت. سرد اسلواکی تیمی بود که سلیمی آن را برگزید و برایش به میدان رفت.
سلیمی تصمیم گرفت امسال به اروپا برود. تیم او.اف.آی کرته یونان فصل گذشته به دنبال جذب او بود ولی این بازیکن ایرانی به دلیل مسائل مربوط به ویروس کرونا تصمیم گرفت در ایران بماند. سرانجام و در ماه فوریه، او راهی سرد اسلواکی شد. سلیمی فقط در 7 مسابقه برای قرمز و سفیدها به میدان رفت اما عملکرد خوبی داشت. او غالباً از دروازه تیمش در مقابل دریافت گل محافظت می کرد. در تاریخ 1 ژوئیه او به یک بازیکن آزاد تبدیل شد و می خواهد در لیگ بهتری بازی کند.

 

1623060

 


سلیمی 187 سانتی متر قد دارد. با وجود شرایط جسمی چشمگیر، مزیت او در سرعتش است. او می تواند به خوبی با توپ بازی کند و به لطف قد بلند در بیشتر دوئل های هوایی پیروز می شود. تجربه وی نمای خوبی از این زمینه است که به او اجازه می دهد فوراً مکان مورد نظر حریف خود را پیش بینی کند و واکنش نشان دهد. همچنین توانایی او در ارسال پاسهای بلند که خطوط تیمش را به جلو می برد، قابل توجه است.


تیم قدیمی گورینگ زابرز که فصل گذشته در دسته یک لهستان حضور داشت، در رتبه ششم قرار گرفت و راهی دیدار پلی آف صعود شد که در بازی فینال با برتری برابر حریف خود، راهی لیگ برتر شد.


منبع: polskapilka

 

دیدگاه‌ها