کد خبر : 1768082 | 24 تیر 1400 ساعت 18:50 | 8.5K بازدید | 2 دیدگاه

عارف غلامی بدون مشکل برابر پرسپولیس (عکس)

مدافع استقلالی ها که در بازی با سایپا دچار آسیب دیدگی شد و درباره رسیدن او به دربی ابهاماتی پیش آمده بود، مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی مدافع استقلال که در بازی با سایپا از ناحیه لگن دچار آسیب دیدگی شده بود، امروز به همراه کاروان آبی پوشان وارد استادیوم آزادی شد. آسیب دیدگی عارف در 20 دقیقه پایانی و جایگزینی دانشگر با او، نگرانی های هواداران استقلال برای رسیدن او به دربی را افزایش داد.


با این وجود، غلامی با تلاش کادرپزشکی استقلال، توانست آسیب دیدگی اش را پشت سر بگذارد. او در دو جلسه تمرینی پیش از شهرآورد حضور داشت و توانست در کارهای تاکتیکی و گروهی حضور پیدا کند و مجیدی نیز او را در ترکیب تیمش قرار داده است.

 

 

 


غلامی در دیدارهای گذشته استقلال، به همراه مرادمند و یزدانی خط دفاعی خوبی را تشکیل داده بودند و عملکرد خوب این 3 نفر، باعث امیدواری هواداران این تیم به پیروزی در دربی شد ولی آسیب دیدگی او در بازی گذشته باعث نگرانی هایی شد که حالا او پا به پای سایر هم تیمی هایش وارد استادیوم آزادی شد و در ترکیب اصلی نیز قرار دارد.


مدافعین استقلال در 5 بازی گذشته تنها یکبار مغلوب مهاجمین حریف شدند و در برابر حملات رقبا عملکرد خوبی را از خود ارائه دادند. آنها امروز کار سختی را در پیش دارند و باید دید چه عملکردی را برابر مهاجمین پرسپولیس دارند.

دیدگاه‌ها