کد خبر : 1768135 | 24 تیر 1400 ساعت 23:11 | 15.7K بازدید | 3 دیدگاه

سیدحسین در نقش فرشته نجات قایدی

اگرچه مهدی قایدی پنالتی خود را از دست داد اما مهار پنالتی مهدی عبدی توسط سید حسین حسینی باعث شد که این مسئله به فراموشی سپرده شود.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پرسپولیس و استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند. بازی دو تیم در وقت های قانونی بسیار کسل کننده پیش رفت اما در وقت‌های اضافه کمی شرایط تغییر کرد و دو تیم موقعیت هایی روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند.

 

با این حال هیچ کدام از موقعیت های پرسپولیس و استقلال در وقت‌های اضافه نیز تبدیل به گل نشد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در این ضربات مرگبار استقلال بود که نهایتاً موفق شد با نتیجه 4-3 بر حریف خود غلبه کند و راهی نیمه نهایی جام حذفی شود.

 

1623531


 
اما استقلال می‌توانست زودتر از پنالتی از دست رفته مهدی عبدی به پیروزی دست پیدا کند؛ جایی که مهدی قایدی پشت ضربه پنالتی ایستاد اما این حامد لک بود که موفق شد ضربه این بازیکن را مهار کند تا بازی همچنان ادامه داشته باشد. 

 

اما تنها چند ثانیه بعد سید حسین حسینی موفق شد پنالتی پنجم پرسپولیس را به شکلی دیدنی مهار کند تا علاوه بر رقم زدن بردی شیرین برای استقلال، در نقش فرشته نجات مهدی قایدی که پنالتی اش را از دست داده بود نیز ظاهر شود.

دیدگاه‌ها