کد خبر : 1768136 | 24 تیر 1400 ساعت 23:12 | 45.3K بازدید | 12 دیدگاه

آل‌کثیر یادآور کابوس حقیقی برای یحیی!

پرسپولیس بار دیگر در ضربات پنالتی شکست خورد تا حذف تلخی را تجربه کند.

آل‌کثیر یادآور کابوس حقیقی برای یحیی!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار نود و ششم سرخابی‌های پایتخت تمام شد و این فرهاد مجیدی و تیمش هستند که حالا مدعی اصلی قهرمانی در جام حذفی محسوب می‌شوند. بازی نه چندان جالب دو تیم در طول نود دقیقه نوید ضیافت پنالتی‌ها را می‌داد.

 

 

1623529

 

پرسپولیس در وقت اضافه اول بهتر شروع کرد و در جدی ترین موقعیت بازی آل کثیر هنگامی که حسینی فقط نظاره‌گر بود توپ را به تیرک عمودی دروازه کوبید تا همچنان دروازه‌ها بسته بماند. در نیمه دوم وقت اضافه نیز با مدارای دو تیم کار به پنالتی‌ها کشید. 

 

یحیی با این شکست در سه مرحله مختلف طعم حذف در پنالتی‌ها را چشیده است. اولی در سال ۹۲ و فینال برابر سپاهان، نیمه نهایی سال گذشته و حالا در یک چهارم نهایی. 

 

در فینال برابر سپاهان نیز ضربات پنالتی در ضلع شمالی انجام شد و پرسپولیس با پنالتی‌های بد مقابل چشم هوادارانش جام را از دست داد. پنالتی آل کثیر در این ضلع ورزشگاه شبیه به پنالتی رضا حقیقی هافبک سابق سرخ‌ها بود. او هم توپ را به بالای دروازه گردان کوبید تا سپاهان به قهرمانی نزدیک شود و حالا آل کثیر مانند او توپ را بیرون زد. آل کثیر در این بازی در لبه پرتگاه عشق و تنفر راه رفت و ضربه سرش در آستانه گل شدن به تیرک برخورد کرد و پنالتی‌اش به سمت جایگاه‌های خالی از تماشاگر آزادی فرستاده شد تا به جای محبوبیت دو چندان حسرت فراوان نصیبش شود.

 

 

 

1623544

 

1623546

 

1623545

 

1623528

دیدگاه‌ها