کد خبر : 1768194 | 25 تیر 1400 ساعت 08:21 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از نتایج جنجالی هفته پایانی

ویستاتوربین - شهید قندی؛ سودای سهمیه سوم صعود

شهیدقندی یزد در دیداری عجیب با برتری ١٠ گله سهمیه حضور در پلی‌آف را به نام خود کرد تا در این مرحله برای دستیابی به جواز سومین تیم حاضر در لیگ آزادگان جدال سخت با ویستاتوربین را پیش رو داشته باشد.

ویستاتوربین - شهید قندی؛ سودای سهمیه سوم صعود

به گزارش "ورزش سه"، هفته پایانی گروه دوم لیگ دسته دوم با حواشی و اتفاقات عجیبی همراه بود که واکنش بسیاری از اهالی فوتبال را در پی داشته است؛ سه تیم شاهین بندر عامری، شهید قندی یزد و شهرداری ماهشهر در هفته پایانی هم امتیاز با یکدیگر و با شانس دستیابی به سهمیه پلی‌اف چشم به برد در جدال با رقبای خود و البته آوراژ گل داشتند.
در شرایطی که تا پیش از انجام دیدارهای این مرحله شاهین عامری موفق به حضور در جایگاه دوم شده بود، اتفاقات عجیبی در این هفته رخ داد که معادلات صعود را تغییر داد. عامری و ماهشهر به رقبای خود ۶ گل زدند اما این شهیدقندی یزد بود که ثبت ١٠ گل جواز حضور در رتبه دوم جدول خود و دستیابی به سهمیه پلی‌اف را به دست آورد!

 

ثبت ١٠ در این بازی توسط یزدی‌ها که روی نیمکت خود رضا حسن‌زاده مدافع اسبق استقلال را می‌بینند با حواشی و جنجال بزرگی همراه شده و اعتراض دو تیم عامری و ماهشهر را در پی داشته است. این در حالیست که هفته قبل از این، شاهین بندرعامری در تقابل با سردار بوکان موفق به ثبت برد هفت گله شده بود که عملکرد بازیکنان در آن دیدار بعد از ادعای صابر میرقربانی سرمربی بوکانی‌ها، مورد اعتراض شهید قندی نیز قرار گرفت و آنها مدعی اتفاقات غیرفوتبالی در این بازی شده بودند و حتی به دنبال اعتراض در کمیته اخلاق در این زمینه بودند. با گذشت یک هفته اما شهیدقندی نیز در تقابل با سردار بوکان نتیجه‌ای عجیب‌تر رقم زد تا بحث درباره این گروه عجیب‌تر شود. اینبار گفته می‌شود شاهین عامری به دنبال این است تا پرونده این بازی ١٠ گله توسط شاگردان رضا حسن‌زاده را به کمیته اخلاق ارجاع دهد.

 

با این حال باید منتظر اعلان کمیته مسابقات برای مشخص شدن زمان پلی‌آف بود. جایی که ویستاتوربین بعد از نمایشی قدرتمند برابر رقبا توانست در گروه اول با بدشانسی و اختلاف یک امتیازی به جایگاه دوم رضایت دهد و اکنون در دو بازی رفت و برگشت مقابل شهید قندی یزد تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ آزادگان را مشخص خواهند کرد. شاگردان میلاد بلادی که امیدوارند سهمیه تهران را علیرغم کم لطفی و بی توجهی هیات فوتبال تهران در لیگ آزادگان افزایش دهند، باید دید در تقابل با یزدی‌ها موفق به انجام این ماموریت خود خواهند شد. با این حال گفته می‌شود ویستاتوربین هم طی نامه‌ای خواهان بررسی و نظارت لازم در خصوص اقدامات خارج از زمین برخی تیم‌ها بعد از نتایج هفته پایانی گروه مقابل شده است تا احتمال رقم خوردن اتفاقات غیرفوتبالی در بازی پلی‌آف کاهش یابد.

 

باید در نهایت دید جنگ شهید قندی یزد با هدایت رضا حسن‌زاده برابر ویستاتوربین مدعی و جاه‌طلب به کجا خواهد رسید و سهمیه سوم صعود به کدام تیم در لیگ آزادگان می‌رسد.

دیدگاه‌ها