کد خبر : 1768195 | 25 تیر 1400 ساعت 08:23 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

از ٢٠١۵ تا دربی؛ اینبار پنالتی به کام وریا

کاپیتان آبی‌ها اینبار هم همانند فصل گذشته تیمش را پیروز نبرد پنالتی‌ها در دربی دید و جواز صعود به مرحله بعدی را دریافت کرد.

 از ٢٠١۵ تا دربی؛ اینبار پنالتی به کام وریا

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به ترکیب اصلی استقلال بازگشته بود، ١٢٠ دقیقه موفق و در نهایت کامیابی در پنالتی را مقابل رقیب دیرینه پشت سر گذاشت تا تیمش از فشار بزرگی که در مسیر دستیابی به جام قرار داشت، فاصله بگیرد.

 

وریا که طی چند فصل اخیر به عنوان یکی از پنالتی‌زن‌های اصلی آبی‌ها شناخته می‌شود، در این جدال نیز موفق ظاهر شد و توانست ضربه اول بازی را به سود تیمش وارد دروازه حامد لک کرده و حریف را در فشار حذف احتمالی از جام قرار دهد.

 

وریا که یکی از تلخ‌ترین ضیافت پنالتی‌هایش مربوط به جدال ایران و عراق در جام ملتهای آسیا است که شاهد حذف ایران با هدایت کی‌روش بود، بار دیگر هم‌تیمی‌های خود را در لباس استقلال با کامیابی بزرگی همراه کرد و جشن صعود خود را برای پرسپولیس بر پا کردند تا اکنون یک پای جام باشند و مدعی اصلی آن.

 

در شرایطی که دست استقلال یک بار دیگر از جام قهرمانی لیگ کوتاه مانده، باید دید آنها همانند فصل گذشته به فینال حذفی راه خواهند یافت تا اینبار جشن قهرمانی خود را برپا کنند و وریا در قامت کاپیتان جام را بالای سر ببرد یا شرایط به شکلی دیگر علیه آنها پیش خواهد رفت. ارتش فرهاد اما به نظر می‌رسد با روندی که طی هفته‌های اخیر در پیش گرفته به چیز جز دستیابی به یکی از دو جام ارزشمند لیگ ایران فکر نمی‌کند و باید دید قادر به انجام این ماموریت خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها