کد خبر : 1768226 | 25 تیر 1400 ساعت 12:35 | 36K بازدید | 1 دیدگاه

مهار پنالتی کارساز نبود؛

لک، قایدی را دبل کرد، دربی برنگشت(عکس)

دروازه‌بان پرسپولیس یک ضربه ایستگاهی و یک پنالتی ستاره ریزنقش استقلال را مهار کرد، اما واکنش‌های او منجر به صعود سرخ‌ها نشد.

لک، قایدی را دبل کرد، دربی برنگشت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، همیشه تقابل حامد لک با استقلال جذاب و خاطره انگیز بوده و از زمانی که این دروازه‌بان به پرسپولیس آمد، این رقابت برای او حیثیتی‌تر و برای تماشاگران هیجانی‌تر شد و یکی از آنها شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اتفاق افتاد.

 

حامد لک همواره مقابل استقلال درخشش خوبی داشته، اما در دربی رفت لیگ برتر او با وجود نمایش خوب دو بار دروازه‌اش را باز شده دید، اما در بازی برگشت و مسابقه شب گذشته در جام حذفی گلر پرسپولیس توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و دو کلین‌شیت ثبت کند؛ اتفاقی که در نهایت منجر به صعودشان در بازی حذفی نشد.

 

دروازه‌بان پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال سه مهار، سه خروج موفق، پنج بازیابی و ۱۴ پاس صحیح داشت، اما علاوه بر این واکنش‌ها، در نیمه اول نیز با یک شروع مجدد سریع یک ضدحمله سریع را تدارک دید که در نهایت خطای عارف غلامی روی وحید امیری اجازه نداد موقعیت پرسپولیس در کنار خط طولی محوطه جریمه شکل بگیرد.

 

1623723

 

حامد لک که در دربی برگشت مهدی قایدی را ناکام گذاشته بود، دیشب هم ضربه ایستگاهی این بازیکن را مهار کرد، اما اتفاق مهم‌تر برای این دروازه‌بان در ضربات پنالتی رخ داد؛ جایی که دروازه‌بان خوش‌قامت سرخ‌پوشان پس از هدر رفتن پنالتی عیسی آل‌کثیرپنجمین پنالتی استقلال را از ستاره ریزنقش آبی‌ها با شیرجه زیبا مهار کرد تا شانس بازگشت به بازی برای پرسپولیس به وجود بیاید، اما با ضربه مهدی عبدی این اتفاق نیفتاد.

 

1623726

 

 

البته لک در پنالتی‌های سوم و چهارم استقلال نیز جهت توپ ارسلان مطهری و بابک مرادی را با شیرجه به سمت راست و چپ درست تشخیص داد و توپ پس از برخورد با دستان او تبدیل به گل شد، اما در نهایت این نمایش او همراه با برد پرسپولیس نشد تا خاطره‌ای خوش از این بازی برای او بر جای نماند.

 

1623724

 

این دروازه‌بان که با چهار کلین‌شیت پیاپی قهرمانی با تراکتور در جام حذفی را تجربه کرده بود، امید زیادی داشت تا همراه با پرسپولیس نیز برای دومین بار به این افتخار برسد، اما دست او از رسیدن به جام امسال کوتاه ماند ولی حالا حامد لک به دنبال ادامه روند ۱۵ کلین‌شیت لیگ برتر و یک کلین‌شیت جام حذفی در سه هفته پایانی لیگ است تا بتوانند صدرنشینی را حفظ کنند و به قهرمانی برسند.

دیدگاه‌ها