کد خبر : 1768248 | 25 تیر 1400 ساعت 14:24 | 23.4K بازدید | 5 دیدگاه

پیام تسلیت نایب رئیس AFC برای صدر(عکس)

مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال به درگذشت حمیدرضا صدر مفسر سینما و تلویزیون واکنش نشان داد.

پیام تسلیت نایب رئیس AFC برای صدر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صبح روز جمعه 25 تیرماه 1400 اهالی فوتبال با شنیدن خبری تلخ روزشان را آغاز کردند و آن هم درگذشت حمیدرضا صدر بود که طی همین چند ساعت این خبر واکنش های زیادی به همراه داشته است.


مهدی تاج نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس سابق فدراسیون نیز یکی از افرادی است که به این خبر تلخ واکنشی احساسی داشته و در این مورد اینطور نوشته است:« شنیدن خبر درگذشت انسانهای بزرگ، آنها که عزیزکرده مردم ایران هستند تلخ تر است، بخصوص که با آن فرد سابقه دوستی و همکاری داشته باشید. دکتر حمیدرضا صدر یک دوست نازنین بود.

 

1623765


ما همدیگر را در روزنامه جهان فوتبال ملاقات کردیم. جایی که ایشان اولین کار ورزشی تمام وقتشان را شروع کردند و سالها نگاه منصفانه و قلم زیبای خود را با خوانندگان روزنامه به اشتراک گذاشتند. به دوستداران ایشان تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان آرزوی صبر دارم.»


تاج مدیرمسئول جهان فوتبال بود که یک روزنامه  شاخص در ابتدای دهه 1380 در ورزش ایران بوده است و به سردبیری پژمان راهبر منتشر می‌شد. حمیدرضا صدر اولین کار مطبوعاتی حرفه ای خود را بعد از انتشار کارش در تماشاگران در این روزنامه آغاز کرد و تا سال‌ها عضو تحریریه این روزنامه محسوب می شد و آشنایی تاج با  او به این زمان بازمی گردد.

دیدگاه‌ها