کد خبر : 1768398 | 26 تیر 1400 ساعت 09:49 | 30.6K بازدید | 1 دیدگاه

خداحافظ عارف تا 1401؟

لحظه تشخیص مصدومیت شدید ملی‌پوش استقلال

مدافع میانی و ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال با مصدومیتی که در داربی پایتخت به آن دچار شد، احتمالا تا پایان سال جاری قادر به همراهی تیمش نباشد.

به گزارش "ورزش سه" تلخ‌ترین صحنه شهرآورد 96 جایی رخ داد که پس از چند نوبت مصدومیت و توقف بازی، در دقیقه 53 دیگر عارف غلامی مدافع میانی آبی‌پوشان پایتخت قادر به ادامه مسابقه نبود و با چشمانی اشکبار و ناراحت زمین مسابقه را ترک کرد و جای خود را به محمد دانشگر داد.

 

از همان نوع رفتار بازیکنان استقلال و البته خود غلامی از قاب تلویزیون می‌شد تشخیص داد که غلامی دچار آسیب‌دیدگی جدی شده و به نظر می‌رسد تا پایان فصل نتواند همراه استقلال باشد؛ او در جشن پایان بازی و پیروزی آبی‌ها در دربی هم روی صندلی نشسته بود و نمی‌توانست روی پای خود بایستد و شاگردان فرهاد مجیدی نیز با حلقه‌زدن دور صندلی او، جشن شادی متفاوتی را برگزار کردند.

 

1623986

 

بررسی‌های روی زانوی عارف غلامی نشان می‌دهد که او دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی و در واقع پارگی رباط صلیبی شده و حداقل 6-7 ماه دور از میادین خواهد بود و باید به‌زودی زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد؛ این مسئله بدان معناست که مدافع استقلال نه تنها لیگ بیستم که تا اواسط لیگ بعدی را هم از دست داده است.

 

خوشبینانه‌ترین شرایط برای بازگشت دوباره او به ترکیب استقلال در شرایط ایده‌آل به اوایل سال 1401 بر می‌گردد و بعید به نظر می‌رسد که او زودتر از آن موعد بتواند دوران نقاهت مصدومیت خود را پشت سر بگذارد و آماده حضور دوباره در ترکیب استقلال شود.

 

1623985

 

1623984

دیدگاه‌ها