کد خبر : 1768485 | 26 تیر 1400 ساعت 16:01 | 29.6K بازدید | 2 دیدگاه

هفته آخر آگوست به رئال می رود

ادعای دوست صمیمی بنزما در مورد آینده امباپه

یوتیوبر معروف فرانسوی با اطمینان خبر از انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید داد.

ادعای دوست صمیمی بنزما در مورد آینده امباپه

به گزارش "ورزش سه"، در پاریس معتقدند اگر امباپه بدون روشن شدن وضعیت آینده اش به تمرینات پیش فصل برگردد، یا یک سال دیگر بدون تمدید قرارداد بازی خواهد کرد یا در نهایت باشگاه باید او را همین تابستان به رئال واگذار کند. 10 روز پیش رو برای پی اس جی اهمیت زیادی خواهد داشت و باید هر طور شده او را برای تمدید قرارداد راضی کند.

 

 

1624148

 

 

برای این مهم باشگاه به امباپه پیشنهاد دستمزد 37 میلیون یورویی مشابه نیمار را ارائه داده است؛ پیشنهادی که هنوز از سوی امباپه بی پاسخ مانده و به نظر ستاره فرانسوی برای ماندن در باشگاه به مسائل مالی فکر نمی کند. او در صورت انتقال به رئال،  25 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

 

طبق ادعای آاس، امباپه بیش از هر چیزی منتظر حرکتی جدی از سوی رئال مادرید است. باشگاه مادریدی تاکنون موضعی منفعل داشته و تنها در مورد شرایط امباپه سوالی مطرح کرده که پاسخ باشگاه پاریسی این بود:« کیلیان فروشی نیست.»

 

 

1624149

 

 

محمد هنی دوست صمیمی کریم بنزما که یک یوتیوبر و اینفلوئنسر اینستاگرامی معروف در فرانسه است، در ویدیوی جدید خود خبر داد که کیلیان امباپه اواخر آگوست یعنی هفته آخر نقل و انتقالات تابستانی رسما به رئال منتقل می شود. او با اطمینان از این مساله صحبت کرد.

هنی با بنزما رفاقتی چندین ساله دارد و تاکنون در چند سفر، ستاره رئال را همراهی کرده است. بنزما و کیلیان امباپه در یورو 2020 دو یار جدانشدنی بودند و منابع فرانسوی و اسپانیایی معتقدند کریم در اردوی تیم ملی فرانسه، امباپه را بیش از همیشه برای پیوستن به رئال ترغیب کرده است.

 

 

1607253

دیدگاه‌ها