کد خبر : 1768513 | 26 تیر 1400 ساعت 18:43 | 42.2K بازدید | 6 دیدگاه

یوونتوس هافبک ولزی را به بارسلونا پیشنهاد داد

یوونتوس حاضر است برای جذب دوباره میرالیم پیانیچ، مقدمات انتقال آرون رمزی به بارسلونا را فراهم کند.

یوونتوس هافبک ولزی را به بارسلونا پیشنهاد داد

به گزارش "ورزش سه"، امروز باشگاه یوونتوس اعلام کرد آرتور ملو، هافبک برزیلی خود را به علت مصدومیت به مدت سه ماه در اختیار ندارد. از طرفی دیگر مکس آلگری در همان بدو ورود به یوونتوس از مدیران تیم تقاضا کرد مقدمات بازگشت میرالیم پیانیچ به تورین را فراهم کند. یوونتوس برای جانشینی آرتور مصدوم نیاز به جذب حداقل یک هافبک دارد و در حال حاضر پیانیچ جدی ترین گزینه این تیم به شمار می آید.

 

نشریه کالچومرکاتو مدعی شد یوونتوس برای بازگشت میرالم پیانیچ به تورین در تلاش بوده و برای راضی کردن کاتالان ها، آرون رمزی را به بارسلونا پیشنهاد داده است. گرچه یوونتوس به مذاکره با ساسولو در مورد جذب مانوئل لوکاتلی نیز ادامه می دهد، اما پیانیچ همچنان یکی از اهداف بزرگ این تیم است.

 

1541427

 

این بازیکن 31 ساله تابستان سال گذشته و در جریان معاوضه با آرتور ملو به بارسلونا پیوست، اما اولین فصل حضور او در لالیگا به بدترین شکل ممکن پیش رفت و پیانیچ اغلب مسابقات را از روی نیمکت تماشا کرد. همچنین بارسلونا برای تمدید قرارداد لئو مسی نیاز به فروش بازیکنان خود و کاهش دستمزدهای پرداختی دارد و به همین دلیل احتمال جدایی میرالیم پیانیچ بیشتر از همیشه شده است.

 

پیانیچ سالانه 9 میلیون یورو در نوکمپ دستمزد می گیرد و جدایی او می تواند باعث حل شدن بخش قابل توجهی از مشکلات شود. اما دستمزد سالانه 7.5 میلیون یورویی رمزی نیز بسیار بالا است و به نظر نمی رسد بارسلونا با چنین رقمی حاضر به جذب او باشد. اما در صورت رد این معاوضه نیز مذاکرات یوونتوس برای جذب دوباره پیانیچ ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها