کد خبر : 1768659 | 27 تیر 1400 ساعت 13:57 | 9.7K بازدید | 1 دیدگاه

بازی ذوب باید خیالمان را راحت کنیم

شیری: خودمان شاکی اول چمن مصنوعی هستیم

کاپیتان نساجی می گوید هنوز بقای نساجی در لیگ قطعی نیست و باید در ادامه لیگ همچنان با تمام وجود بازی کنند.

شیری: خودمان شاکی اول چمن مصنوعی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، حامد شیری در  مورد پیروزی مقابل پدیده در هفته بیست و هفتم از رقابت های لیگ گفت: بازی با پدیده بسیار برای ما حساس بود. تیم پدیده در هفته های گذشته نتایج خوبی کسب کرده بود و شانس این را داشت که برای کسب سهمیه بجنگد و شرایط خیلی خوبی از لحاظ امتیاز در جدول داشتند و آمده بودند که این بازی را با نتیجه به اتمام برسانند. ما نیمه اول خیلی خوب کار کردیم و یک گل زدیم و موقعیت های خیلی زیادی داشتیم و در نهایت توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم و شرایطمان را در جدول خیلی بهتر کنیم.


او که یک سوپر گل در دیدار با صنعت نفت به ثمر رساند در مورد اینکه بازم هم از این گل ها برای نساجی کنار گذاشته یا خیر ادامه داد: به هر حال این شرایط ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید و در بازی با صنعت این اتفاق برایم افتاد که خدا را شکر هم موفق شدم به تیم کمک کنم و هم شرایط خوبی برای من به وجود آورد. وظیفه من به عنوان یک مدافع خوب دفاع کردن است و اگر شرایط پیش بیاید و بتوانم گل بزنم حتما این کار را می کنم تا کمک کنم. انشاالله در بازی های آینده بتوانم این کار را بکنم.


کاپیتان نساجی در مورد دیدار با ذوب آهن که حکم فینال را دارد گفت: ذوب آهن شرایط خوبی در جدول ندارد و مطمئنا می آید که در این بازی پیروز شود و ما هم شرایط خیلی سختی داریم ولی روی کاغذ هر اتفاقی ممکن است بیفتد و ما نباید در این بازی امتیاز از دست بدهیم و تمام تلاشمان را می کنیم پیروز شویم و خیال خودمان را راحت  کنیم چون دو بازی بسیار سخت با استقلال و گل گهر سیرجان داریم.

 

1620297

 


وی در مورد اینکه نساجی چقدر شانس بقا در لیگ دارد این گونه توضیح می دهد: ما مسیر سختی را برای بقا در لیگ طی کردیم و شانسمان خیلی زیاد است ولی هر اتفاقی ممکن است در لیگ بیفتد. بازی با ذوب آهن برای ما بسیار حساس است و اگر با امتیاز بیرون بیاییم کارمان خیلی راحت می شود.


شیری در پایان در مورد چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی که این فصل صحبت های زیادی در مورد آن شد افزود: نه تنها تیم ما بلکه تیم های حریف هم که به اینجا می آمدند واقعا از بازی روی چمن مصنوعی گله داشتند و خود ما هم کلی بازی روی این زمین انجام دادیم. در خیلی از جاهای دنیا به خاطر شرایط آب و هوایی از چمن مصنوعی استفاده میشود ولی کیفیتشان مرغوب است ولی از این زمین ۸, ۹ سال است که استفاده می شود نه تنها فقط تیم بزرگسال نساجی که از تمام رده های پایه و برای بازی های تدارکاتی نیز از این چمن استفاده می‌شود و اصلا شرایط ایده آل برای فوتبال حرفه ای ندارد. خیلی از بازیکنان ما از جمله خودم در این زمین آسیب دیدیم و در طی فصل خیلی اذیت شدیم و امیدوارم مسئولین استان فکری به حال این زمین برای فصل آینده بکنند.

دیدگاه‌ها