کد خبر : 1768835 | 28 تیر 1400 ساعت 12:54 | 18.7K بازدید | 3 دیدگاه

یحیی و شاید حساس‌ترین هفته مربیگری! (عکس)

یحیی گل‌محمدی به خوبی می‌داند که از دست دادن قهرمانی چه تبعاتی را برایش به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ورزش سه، دومین دوره مربیگری یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس، با موفقیت‌هایی فراتر از حد انتظار هواداران این تیم همراه بوده است. قهرمانی مقتدرانه در لیگ برتر با شکستن رکورد بیشترین تعداد امتیاز، صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، صدرنشینی در فصل تازه مسابقات و البته برد در دربی. اما همه این‌ها اگر با از دست دادن قهرمانی در هفته‌های پایانی لیگ بیستم همراه شود، چندان به چشم نخواهد آمد و شاید مورد توجه برخی از هواداران پرسپولیس نیز قرار نگیرد.

 

این در حالی است که حتی با نایب قهرمانی نیز پرسپولیس تمام مولفه‌های یک فصل موفق را داشته اما پس از چهار سال قهرمانی، توده هواداران به چیزی جز صدرنشینی و کسب جام اعتنا نمی‌کنند و دیگر دستاوردها زیر سایه قهرمانی یا ناکامی در رسیدن به آن قرار خواهد گرفت.

 

1624712

 

حالا پرسپولیس در یک هفته آینده دو بازی حساس و سرنوشت ساز با نمایندگان تبریز خواهد داشت که اگر با کسب شش امتیاز و پیروزی‌های پرگل همراه باشد، تا حد زیادی قهرمانی را برای این تیم قطعی می‌کند. در آن صورت بی تردید یحیی به موفق ترین مربی ایرانی پرسپولیس در فوتبال حرفه‌ای ایران تبدیل خواهد شد و دست بالا را در فصل نقل و انتقالات خواهد داشت.

 

گل‌محمدی با پرسپولیس روزهای تلخ و شیرین بسیاری داشته اما شاید نگرانی پرسپولیسی‌ها سه ناکامی در جام حذفی و یک شکست در فینال آسیا باشد. با نگاه بدبینانه شاید بتوان گفت که تیم او در برهه های حساس نمی‌تواند فرم مطلوب را حفظ کند اما شاگردان یحیی نشان داده‌اند که باوجود فشردگی مسابقات می‌توانند بردهای متوالی را کسب کرده و صدرنشین بمانند؛ آیا این بار هم چنین اتفاقی رخ می‌دهد؟

 

1624711

دیدگاه‌ها