کد خبر : 1768876 | 28 تیر 1400 ساعت 15:10 | 17K بازدید | 1 دیدگاه

خطیبی به سایپا «نه» گفت

سرمربی سابق تراکتور هدایت تیم فوتبال سایپا را نپذیرفت.

خطیبی به سایپا «نه» گفت

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی پس از اینکه تصمیم به جدایی و استعفاء از تراکتور گرفت، در آستانه تجربه سومین سرمربیگری در لیگ بیستم بود که پیشنهاد جدیدش را رد کرد.

 

او که سال گذشته موفق شد آلومینیوم اراک را به لیگ برتر برساند و همراه با این تیم نتایج درخشانی در نیم‌فصل اول امسال بگیرد، در دور برگشت هدایت تراکتور تبریز را عهده‌دار شد و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد ولی پس از شرایطی که در این تیم داشت و پس از دیدار با پدیده تصمیم به استعفاء گرفت.

اما باشگاه سایپا در تلاش بود تا رسول خطیبی را برای سه هفته پایانی فصل جاری لیگ برتر و البته فصل آینده که شاید در لیگ یک یا حتی سطح اول فوتبال ایران باشند، به‌عنوان سرمربی انتخاب کند که با وجود مذاکرات مثبت طرفین و توافقات صورت گرفته، خطیبی این پیشنهاد را نپذیرفت.

رسول خطیبی در گفت‌وگویی کوتاه با اشاره به مذاکرات باشگاه سایپا با وی عنوان کرد: صحبت‌های خوبی با مدیران باشگاه سایپا داشتیم و از حسن نیت آنها ممنون هستم. آنها شرایط خوبی عنوان کردند و با وجود اینکه مدت زمان قرارداد هم زیاد بود و فقط به همین فصل ختم نمی‌شد، اما پس از بررسی همه جوانب متوجه شدم حضور در یک تیم در چنین مقطعی برای بنده مناسب نیست.

 

او ادامه داد: سایپا، باشگاه خوب و بزرگی است و از آقایان سراجی و خبیری بخاطر اعتمادشان به بنده تشکر می‌کنم و همچنین برای تیم سایپا آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها