کد خبر : 1769120 | 29 تیر 1400 ساعت 15:20 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

ماجرای جشنی که برای هوادار برپا نشد

تیم فوتبال هوادار تهران شب گذشته با پیروزی‌اش جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

ماجرای جشنی که برای هوادار برپا نشد

به گزارش "ورزش سه"، حواشی بازی هوادار با شهرداری آستارا به قطع کلافه کننده برق ختم نمی‌شود و این تیم پس از پیروزی در بازی و مسجل کردن صعودش به عنوان تیم دوم با تفاضل کمتر اتفاقات عجیبی را وقتی برای جشن صعود آماده می‌شد تجربه کرد‌‌.

 

ماجرا از این قرار است که جام اصلی این بازی ها به کرج و برای بازی فجرسپاسی فرستاده شده بود که شانس بیشتری برای قهرمانی داشتند. برای هوادار هیئت فوتبال استان تهران یک تندیس آماده کرده بود که مانند کاپی بود که در جام حذفی به تیم قهرمان داده می‌شود.

ضمن اینکه سازمان لیگ برای هوادار یک استیج جالب و با طراحی زیبا آورده بود که از هوادار تقدیر شود. اما پس از اینکه صعود هوادار به لیگ برتر به عنوان تیم دوم قطعی شد و جشن قهرمانی در البرز و برای فجر برپا شد به هوادار اعلام کردند آقای محمودزاده اجازه برپایی جشن در ورزشگاه غدیر برای هوادار را نداده است. نکته جالب این‌که وسیله آتش بازی هم از قبل آماده شده بود که مورد استفاده قرار نگرفت و برای جشن صعود خبری از نورافشانی در تهران نبود.

 

جشن صعود هوادار توسط عوامل خود این تیم به راه افتاد و با کیک بزرگی که تهیه شده بود عکس یادگاری گرفتند و سپس در ادامه جشن کیک را به صورت رضا عنایتی کوبیدند که تصاویر جالبی هم از این نوع شادمانی خلق شد.

دیدگاه‌ها