کد خبر : 1769224 | 29 تیر 1400 ساعت 22:44 | 20.6K بازدید | 1 دیدگاه

دیدارهای تلخ محمود فکری در استادیوم آزادی (عکس)

دیدار محمود فکری با بازیکنانی که قصد داشت با آنها قهرمان این فصل لیگ برتر شود و حتی استقلال را به سومین قهرمانی در آسیا برساند؛ آنهم در استادیوم آزادی.

به گزارش "ورزش سه"، این دیدارها برای محمود فکری تلخ بود به این خاطر که  این بازیکنان شاگردان سابق او به حساب می آیند و محمود فکری به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان با این بازیکنان خوش و بش کرد. روزی که محمود فکری با فسخ قرارداد خود با نساجی هدایت تیم آبی را برعهده گرفت رویاهای بزرگی را برای استقلال ترسیم کرد. سومین قهرمانی درلیگ قهرمانان آسیا اما در همان ابتدای کار با سنگلاخ هایی روبرو شد که نتوانست از آن عبور کند و خیلی زود مجبور به ترک استقلال شد و رویاها را هم با خود برد؛ شاید برای وقتی دیگر.

 

 

شاید این از جذابیت های فوتبال است که غیر قابل پیش بینی است. محمود فکری لبخند بر لب داشت در حالی که با شاگردان ابتدای فصل خود دیدار می کرد. سعی کرد این دیدارها با لبخند باشد تا کسی تصور نکند کینه ای به دل مانده است اما به یقین محمود فکری دوست داشت حضور  او در تیم آبی ادامه داشته باشد واکنون در فاصله سه هفته مانده به پایان بازی ها یکی از تیم های جدی در مسیر قهرمانی باشد. 

 

 

نه فقط در فوتبال بلکه در زندگی هم خیلی وقت ها اتفاقات بر خلاف میل باطنی و برنامه ریزی از پیش تعیین شده است. فوتبال برای محمود فکری و هم چنین استقلال ادامه دارد. آینده برای هر دو پر از اتفاقات قشنگ خواهد بود اگر در گذشته نمانند و به مسیر پیش رو فکر کنند. 

 

از جمله بازیکنانی که در ابتدای بازی به استقبال از محمود فکری آمدند محمد دانشگر – مهدی قایدی – سید حسین حسینی – محمد نادری و... بودند.

 

 

دیدگاه‌ها