کد خبر : 1769395 | 30 تیر 1400 ساعت 17:58 | 36.4K بازدید | 1 دیدگاه

براهیم دیاز:

با آنچلوتی حرف زدم؛ توصیه کرد به میلان برگردم

براهیم دیاز با جدایی از رئال دو سال دیگر را نیز قرضی برای میلان توپ خواهد زد.

با آنچلوتی حرف زدم؛ توصیه کرد به میلان برگردم

به گزارش "ورزش سه"، براهیم دیاز دو سال پیش رو را قرضی در میلان توپ خواهد زد.

ستاره اهل مالاگا ژانویه 2019 از سیتی به رئال پیوست و پس از یک سال و نیم ناموفق، در تابستان گذشته به صورت قرضی راهی میلان شد. در پایان فصل گذشته، براهیم توانست در 39 بازی برای روسونری در همه رقابت ها 7 گل بزند و 4 پاس گل بدهد.

 

 

1625520

 

 

براهیم پس از توافق دو باشگاه با بند خرید قطعی 22 میلیون یورویی و بند بازخرید 27 میلیون یورویی از سوی رئال، به میلان بازگشت و پیراهن شماره 10 را در دو فصل پیش رو به تن خواهد کرد.

براهیم در مصاحبه با سایت میلان گفت:« با کارلو آنچلوتی(سرمربی رئال) صحبت کردم و به من گفت که برگردم و همه توانم را برای میلان بگذارم . او خوشحال بود که برای این تیم بازی خواهم کرد. چند روز خیلی خوب را در تمرینات رئال با آنچلوتی پشت سر گذاشتم و فرصتی نصیب مان شد تا در مورد میلان حرف زنیم. او سال ها بازیکن و سپس مربی میلان بود و از بزرگی میلان و اهمیت این باشگاه برایم حرف زد.»

 

 

1623838

 

 

براهیم در مورد کار با استفانو پیولی سرمربی میلان نیز گفت:« پیولی فصل قبل توانست تیمی خوب متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه شکل بدهد. از او چیزهای زیادی یاد گرفتم و تیم زیر نظر پیولی ثبات خوبی در فصل گذشته داشت. مطمئنم که با او فصل پیش رو بهتر هم کار خواهیم کرد.»

 

 

1600843

دیدگاه‌ها