کد خبر : 1769450 | 30 تیر 1400 ساعت 19:53 | 32.2K بازدید | 3 دیدگاه

خوش‌آمد گویی ویژه فلورنتینو پرز به خرید جدید رئال

فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، به شکل ویژه ای به داوید آلابا بابت حضور در این باشگاه تبریک گفت.

خوش‌آمد گویی ویژه فلورنتینو پرز به خرید جدید رئال

به گزارش "ورزش سه"، از اواسط فصل گذشته مشخص شده بود که داوید آلابا به کار خود در بایرن مونیخ ادامه نخواهد داد و قصد دارد چالش جدیدی را تجربه کند. در میان تمام شایعاتی که پیرامون آینده این ستاره اتریشی وجود داشت، نهایتاً او راهی رئال مادرید شد و امروز نیز مراسم معارفه این بازیکن به شکل رسمی برگزار گردید.

 

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در مراسم معارفه داوید آلابا خطاب به این خرید جدید لوس بلانکوس گفت: "بابت حضور در خانه جدید به تو خوش آمد می گویم. به باشگاهی که رویای حضور در آن را داشتی، خوش آمدی. تو بازیکنی فوق‌العاده هستی و به تو خوش آمد می‌گوییم. همچنین می خواهم از تو بابت انتخاب رئال مادرید به عنوان تیم جدیدت تشکر کنم."

 

 

1625613

 

 

پرز در ادامه گفت: "تو از یک باشگاه بزرگ دیگر راهی اینجا شدی. موفق شدی در بایرن به 28 جام دست پیدا کنی و حالا یکی از اساطیر این باشگاه به شمار می‌آیی. آلابا در حالی به اینجا آمده که توانایی‌هایش بر هیچ کس پوشیده نیست و همه آن را باور دارند. اما اکنون یک چالش تازه پیش روی تو است. اکنون باید قهرمانی ها را با رئال مادرید نیز تکرار کنی و در این باشگاه نیز به بخشی از تاریخ آن تبدیل شوی."

دیدگاه‌ها