کد خبر : 1769672 | 01 مرداد 1400 ساعت 10:55 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

با اجازه کلوپ؛

به دعوت مانه؛ حضور یحیی توره در تمرین لیورپول

حیی توره، ستاره سابق ساحل عاجی، به دعوت سادیو مانه در تمرین های پیش فصل لیورپول حاضر شد.

به دعوت مانه؛ حضور یحیی توره در تمرین لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، هواداران لیورپول پس از آنکه این باشگاه آخرین عکس های اردوی آماده سازی پیش فصل قرمزها در اتریش را منتشر کرد، از حضور یحیی توره، اسطوره منچسترسیتی، در تمرینات تیم محبوبشان متعجب شدند.

 

در حالی که ستاره های ارشد لیورپول در آفتاب گرم و با پس زمینه ای ایده آل از رشته کوه های اتریش در حال تمرین کردن بودند، یحیی توره نیز در کنار زمین به تماشای کار شاگردان یورگن کلوپ نشست.

 

توره در واقع به دعوت دوست نزدیکش سادیو مانه به اردوی لیورپول رفته بود تا از نزدیک با شیوه کار کلوپ و قرمزها آشنا شود.

 

1626014

 

توره در حال حاضر دستیار مربی تیم اخمت گروژنی روسیه است و از این طریق وارد دنیای مربیگری فوتبال شده و آرزو دارد روزی سرمربی شود.

 

با توجه به اینکه برادرش کولو قبلاً و در زمان مربیگری برندان راجرز و مدت کوتاهی تحت هدایت کلوپ در این باشگاه بازی می کرد، یحیی توره همچنان ارتباطاتش را با لیورپول حفظ کرده است.

 

مانه در این باره توضیح داد: "من گفتم یحیی به نظرت اینکه بیایی و تمرینات ما را تماشا کنی ایده خوبی نیست؟  او هم پاسخ داد که رفیق دارم میام! فقط از سرمربی‌ات اجازه بگیر.

او پسر بسیار بسیار خوبی است و من از سال 2004 او را می شناسم. او دوست خوب من است بنابراین ما همیشه با همدر ارتباط هستیم و وقتی او از من خواست تا از کلوپ بپرسم آیا می تواند برای دیدن تمرین ما بیاید، من گفتم با کمال میل و من فکر می کنم مربی هم از اینکه یحیی امروز در کنار ما برای تماشای تمرین و یادگیری حضور داشت، خوشحال بود. من برای او بهترین ها را آرزو می کنم.

 

1626013

 

او می خواهد در آینده مربی شود و همه بچه ها از دیدن او خوشحال شدند. کمی با او صحبت کردیم و درباره سیتی و لیورپول حرف زدیم. دیدن دوباره او خیلی خوب بود."

 

قرمزها پیش از این بازی های تدارکاتی پیش فصل خود را آغاز کرده اند و در دو مسابقه کوتاه مدت با دو تیم واکر اینسبروک و اشتوتگارت روبرو شده اند که هر دو بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و مانه توانست نام خود را در فهرست گلزنان این بازی ها ثبت کند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها