کد خبر : 1769698 | 01 مرداد 1400 ساعت 12:52 | 11.3K بازدید | 3 دیدگاه

اینتر میامی بدترین باشگاه آمریکا؟

حمایت دیوید بکام از فیل نویل در برابر انتقادات

دیوید بکام پس از عذرخواهی فیل نویل در پی انتقادات پس از ششمین شکست متوالی اینتر میامی، از سرمربی تیمش حمایت کرد.

حمایت دیوید بکام از فیل نویل در برابر انتقادات

به گزارش "ورزش سه"، علی رغم وضعیت اسف‌ناک باشگاه که باعث شده در شش بازی پیاپی طعم شکست را بچشند، دیوید بکام از فیل نویل پشتیبانی می کند تا به عنوان سرمربی اینتر میامی موفق شود.

اینتر میامی روز پنجشنبه پس از شکست 5-0 برابر نیو انگلند، به ششمین شکست متوالی خود رسید و با این باخت آنها را به انتهای جدول کنفرانس شرقی MLS سقوط کردند.

 

1626053

 

به گزارش سان، نویل پس از شکست سنگین اخیر اینتر میامی از هواداران این تیم عذرخواهی کرد اما به نظر می رسد که از پشتیبانی دیوید بکام، دوست و هم تیمی سابق خود در منچستر یونایتد، برخوردار باشد.

سان گزارش داده است که بکام به زودی به فلوریدا پرواز خواهد کرد تا به نویل اطمینان دهد که از حمایت این باشگاه برخوردار است.

در طی شش باخت متوالی شاگردان نویل 13 گل دریافت کرده و فقط یک گل به ثمر رساندند و این امر فشارها را به صورت جدی بر نسرمربی این تیم افزایش داده است.

 

1626054

 

اینترمیامی با فیل نویل بدترین نتیجه های لیگ 27 تیمی آمریکا را کسب کرده است، سرمربی بریتانیایی از هواداران این باشگاه عذرخواهی کرده و گفته که آنها شایسته نتایجی بهتر از اینها هستند.

سرمربی سابق تیم ملی زنان انگلیس که در ماه ژانویه مسئولیت هدایت باشگاه آمریکایی را بر عهده گرفت، گفته است: "از نظر احساسی بعد از این شکست بدترین احساس ممکن را دارم. شما در فوتبال می توانید شکست بخورید اما آنطور که ما امشب باختیم... ما در گذشته می گفتیم غیرقابل قبول است، الان از آن زمان هم بدتر است.

مسئلهبازی کردن برای غرورتان، برای نشان باشگاه و برای هواداران است. من فقط می توانم از آنها به خاطر چیزی که امشب دیدند عذرخواهی کنم. بیشتر از خودم این آنها هستند که من به خاطرشان ناراحتم چرا که انها لیاقت بهتر از این را دارند."

 

1626055

 

بکام 40 میلیون دلار از سرمایه شخصی خود را در این باشگاه سرمایه گذاری کرده است اما رویای او تبدیل به یک کابوس شده است.

نویل پس از ششمین شکست متوالی از بازیکنانش خواسته تا یک نگاه طولانی و موشکافانه به خودشان بیندازند.

دیدگاه‌ها