کد خبر : 1770129 | 03 مرداد 1400 ساعت 10:31 | 123.7K بازدید | 0 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک

طعنه کاپیتان لهستان به رییس‌جمهور بدشگون!

آندری دودا، رییس جمهور لهستان، در توکیو حضور دارد و از نزدیک به تماشای چند بازی ورزشکاران این کشور نشسته؛ بازی‌هایی که همه به شکست لهستانی ها ختم شده است!

طعنه کاپیتان لهستان به رییس‌جمهور بدشگون!

به گزارش "ورزش سه"، اولین مسابقه تیم ملی والیبال لهستان در المپیک توکیو یک میهمان ویژه داشت؛ آندری دودا، رییس جمهور لهستان، در ورزشگاه حضور داشت و از نزدیک شاهد شکست تیم ملی کشورش برابر تیم ملی ایران بود.


دودا پیش از این بازی به تماشای دو مسابقه دیگر هم نشسته بود: مسابقه بسکتبال سه نفره لهستان که به شکست این تیم انجامید و مسابقه تنیس دو نفره هورکاچ و کوبوت که این بازی نیز به شکست لهستانی ها ختم شد!
در سومین بازی نیز حضور رییس جمهور برای والیبالیست های لهستانی خوش یمن نبود و این تیم 3-2 از ایران شکست خورد.


میشل کوبیاک، کاپیتان معروف تیم ملی والیبال لهستان، درباره حضور دودا به شوخی گفت: "ما خیلی خوشحالیم که رییس جمهور بازی ما را تماشا کرد اما صادقانه بگویم  احتمالا برای ما بدشانسی آورد!"

 

کوبیاک در ادامه افزود: "ما خوشحالیم که مهمترین مقام کشورمان مسابقه ما را تماشا کرد و می خواستیم که نتیجه متفاوتی بگیریم. اما همین است که هست و باید این نتیجه را بپذیریم و زیاد نگرانش نباشیم چرا که هنوز اتفاقی نیافتده است."

 

کوبیاک در پاسخ به این سوال که به عنوان کاپیتان پس ازاین شکست برای افزایش روحیه هم تیمی هایش چه خواهد کرد، با زهم با طنز مخصوص به خودش گفت :"آنها را برای نوشیدنی بیرون می برم!"

دیدگاه‌ها