کد خبر : 1770147 | 03 مرداد 1400 ساعت 12:40 | 563.9K بازدید | 6 دیدگاه

بازتاب شکست در بازی اول المپیک 

واکنش غیرمنتظره لهستانی‌ها بعد از باخت به ایران(عکس)

کارشناسان والیبال و کاربران لهستانی واکنش های جالبی به شکست روز گذشته این تیم مقابل ایران نشان دادند.

واکنش غیرمنتظره لهستانی‌ها بعد از باخت به ایران(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، والیبالیست‌های لهستانی شروع خوبی در رقابت‌های المپیک نداشتند و روز گذشته در یک مسابقه پر هیجان با نتیجه 3-2 از رقیب آسیایی خود یعنی ایران شکست خوردند. 

پس از اینکه لهستان شروع فوق العاده ای داشت و توانست ست اول را 25-18 پیروز شود، در ست های دوم و سوم 25-22 شکست خورد تا ایران جلو بیفتد. اما در ست چهارم بازی این شاگردان ویتالی هینن بودند که عملکرد بهتری نسبت به حریف خود ارائه دادند و کار را به ست پنجم کشاندند. با این حال تیم ولادیمیر الکنو در ست پنجم که بسیار هم نزدیک و تماشایی دنبال شد 23-21 پیروز شد و نهایتا با نتیجه 3-2 بر لهستان غلبه کرد. 

 

اما شکست تیم ملی لهستان در مسابقه اول خود بازتاب های فراوانی داشت و کاربران شبکه‌های اجتماعی در رابطه با عملکرد این تیم در اولین مسابقه توکیو به اظهار نظرهای گسترده ای پرداختند که در اینجا برخی از جالب ترین آن ها را می خوانید. 

 

1626875

یرزی میلفسکی، یکی از کارشناسان تلویزیونی لهستان، نوشت: "مسابقات المپیک با هیجان آغاز شد اما موفقیت ها همواره با سختی کشیدن به وجود آمده اند. لهستان 2-3 ایران؛ جای هیچ نگرانی نیست." 

1626873

یکی از صفحات ورزشی لهستانی در توئیتر نیز واکنش جالبی به شکست لهستان مقابل ایران نشان داد و نوشت: "من در مورد بازیکنان تیم ملی لهستان آرامش داشتم اما بعد از جدال امروز و تماشای بازی کانادا و ایتالیا کمی ترسیده ام."

1626874
 
یک صفحه هواداری دیگر لهستان نیز به حمایت از تیم ملی این کشور پرداخت و توییت کرد: "بازیکنان تیم ملی لهستان، می‌دانید که هنوز به شما باور و ایمان دارم و همچنان به تشویق تان ادامه خواهم داد." 

1626876

مارچین مودزونک، ستاره سابق تیم ملی لهستان، درباره شکست آنها برابر ایران نوشت: " متاسفانه لهستان 2-3 ایران. البته خوشبختانه این بازی معنای خاصی ندارد. باید به حمایت مان از بازیکنان تیم ملی والیبال ادامه دهیم." 

1626877

یک کاربر دیگر این گونه از تیم ملی لهستان بعد از شکست مقابل ایران حمایت کرد: "ما به المپیک رفتیم تا در سه مسابقه پایانی(اشاره به بازی های حذفی) به پیروزی برسیم نه بازی اول" 

1626871

کاربر دیگری نوشت: "مسابقه قابل احترامی در المپیک؛ همه چیز در آن وجود داشت. پس از یک مبارزه، شاگردان الکنو بهتر بودند. حالا باید یک دوش آب سرد بگیریم و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. ما کمی خنثی عمل کردیم اما یک آزمون جدی در روز دوشنبه پیش روی ماست." 

1626872
توییت صفحه رسمی فدراسیون والیبال ایران بعد از پیروزی بر لهستان.

1626870

واکنش صفحه فدراسیون جهانی والیبال به پیروزی ایران مقابل لهستان و اشاره به ویلفردو لئون به عنوان امتیاز آورترین بازیکن بازی.

دیدگاه‌ها