کد خبر : 1770377 | 04 مرداد 1400 ساعت 01:49 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست بخشش منصوریان از کمیته اخلاق

مربی تیم آلومینیوم از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درخواست بخشش کرد.

درخواست بخشش منصوریان از کمیته اخلاق

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان که به دلیل اخراج در بازی با تراکتور از همراهی تیمش در بازی هفته بیست و نهم محروم بود در مورد اتفاقاتی که پس از اظهارات جنجالی اش در مورد فساد در فوتبال رخ داد گفت: می خواهم که روی نیمکت تیم  باشم و تمرینات را از دست داده ام. از آقای کامرانی فر درخواست کردم که از کمیته محترم اخلاق خواهش کنند تا بخشودگی به خاطر صحبت های من در نظر بگیرند تا بتوانم به تیمم برسم.

 

وی ادامه داد: من لایحه ام را هم تقدیم می کنم. هر چند شما خیلی چیزها را می بینید ولی اثباتش خیلی سخت است. و بخشی از دوستان هم حاضر نمی شوند برای شهود تشریف بیاورند. با این وجود از مواضعم کوتاه نمی آیم.

 

سرمربی آلومینیوم با تاکید دوباره به اینکه از مواضعش کوتاه نمی آید گفت: فکر می کنیم بعد از هر صحبتی که در هر برنامه می کنم اولین نفر چه کسی به من زنگ می زند؟ می دانم حاج محمد آقای مایلی کهن هر وقت اشتباه کنم به من تذکر می دهد. وقتی سرمربی سابق تیم ملی که دنبال فوتبال پاک است هیچ زنگی به من نزده از حرف هایم عقب نشینی نمی کنم. با این وجود به داور هم بی احترامی نمی کنم.

 

منصوریان در مورد جمله ای که به مربی خارجی تراکتور در بازی قبل گفت، اظهار داشت: مربی گلرهای تراکتور با من به سه زبان می تواند صحبت کند. هم آلمان بوده، هم یونان مربیگری کرده و هم انگلیسی بلد است. من با او خیلی رفیق و راحت هستم. ما باهم دوست هستیم و او جزو معدود خارجی هایی است که مثل خودمان باحال است. به آلمانی به او گفتم که مبارک باشد.

دیدگاه‌ها