کد خبر : 1770380 | 04 مرداد 1400 ساعت 01:53 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

مددی: پاداش‌های مجیدی باعث فشار به مدیریت نشود

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال پس از مدت‌ها سکوت و بی‌خبری در شبکه ورزش حاضر شد و به تعدادی از ابهامات پاسخ داد.

 مددی: پاداش‌های مجیدی باعث فشار به مدیریت نشود

به گزارش "ورزش سه"، احمد مددی مدت‌هاست با سرمربی تیم خود دچار مشکل شده و این دو نفر بارها در رسانه‌ها در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند اما این‌بار و پس از پیروزی‌های پیاپی تیم استقلال، در فضایی آرام‌تر به صحبت درباره سرمربی خود پرداخت و اعلام کرد حتی لیست فصل بعد تیم استقلال را از مجیدی گرفته است.


علیرغم آنکه احمد مددی مشکلات و چالش‌های خود با مجیدی را ناشی از بی‌پولی و شیطنت اطرافیان باشگاه استقلال دانست و از نتایج او اعلام رضایت کرد اما در چند نوبت نیز سرمربی تیمش را از کنایه بی‌نصیب نگذاشت. حمایت جانانه مددی از اسپانسر باشگاه استقلال و عنوان اینکه بعضی رفتارهای غیرمنصفانه باعث دلسردی آنها شده اولین کنایه به سرمربی استقلال بود که مدت‌هاست با شرکت حامی باشگاه استقلال به مشکل خورده و مصاحبه‌هایی علیه آنها داشته است.

 

در کنار این موضوع، هنگامی که بحث پاداش‌های فرهاد مجیدی به تیمش پس از پیروزی مطرح شد، مدیرعامل استقلال عنوان کرد که " البته خود آقای مجیدی این پول‌ها را از جیبش نمی‌دهد و دوستان وی در این مورد به وی کمک می‌کنند". احمد مددی در ادامه گفت: هر کس به هر طریقی به باشگاه استقلال کمک کند ما از وی تشکر می‌کنیم اما این موضوع پاداش‌ها نباید حربه‌ای برای فشار به مدیریت باشگاه شود.

 

به هر روی باید منتظر ماند و دید آیا فرهاد مجیدی پاسخی به صحبت‌های مدیرعامل تیمش خواهد داشت و یا اینکه شرایط باشگاه در آستانه بازی‌های آسیایی به سمت آرامش سوق پیدا خواهد کرد؟

 

دیدگاه‌ها