کد خبر : 1770427 | 04 مرداد 1400 ساعت 10:27 | 67.5K بازدید | 0 دیدگاه

توصیف سرمربی جدید عراق؛ همه را می شناسد

عراق یکی از حریفان ایران در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 هنوز سرمربی جدید خود را نشناخته است. آنچه که مسلم است کاتانچ اسلوونیایی دیگر سرمربی این تیم نخواهد شد.

توصیف سرمربی جدید عراق؛ همه را می شناسد 

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه از کارلوس کی روش سرمربی پیشین تیم کلمبیا به عنوان سرمربی جدید تیم عراق نام برده می شود رییس کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال این کشور درتازه ترین مصاحبه خود اشاره ای به اسم او نداشت اما توصیفی که از سرمربی جدید داشت به نظر می رسد مربی مد نظر کارلوس کی روش باشد. 

 

ایاد بنیان رئیس کمیته عادی‌سازی فدراسیون فوتبال عراق در مصاحبه با خبرگزاری الانباء با تکذیب اخبار رسانه‌های این کشور مبنی بر لغو اردوی آماده‌سازی در صربستان گفت: این اردو لغو نشده و همچنان پابرجاست.

 

وی هم چنین در خصوص انتخاب سرمربی جدید برای این تیم گفت: کمیته‌ای که وظیفه تعیین سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عراق را بر عهده دارد همچنان به مذاکره‌ خود ادامه می‌دهد. البته با یک مربی توافق شده است که در هفته جاری اعلام می‌شود. مربی جدید و دستیارانش اطلاعات کاملی از بازیکنان عراق دارند و بازیکنان اردوی صربستان نیز از میان 55 بازیکن انتخاب خواهند شد. اردوی خارجی عراق ابتدای ماه آینده میلادی برگزار می‌شود و درباره دیدارهای تدارکاتی نیز تصمیم‌ می‌گیریم.

 

به نظر می رسد مربی ای که ایاد بنیان بدان اشاره می کند کارلوس کی روش باشد چرا که این مربی به واسطه 8 سال حضور در تیم ملی فوتبال ایران شناخت کاملی از تیم ملی عراق دارد و بارها  و بارها به همراه تیم ایران با عراق بازی کرده است. در گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا تیم‌های ملی ایران، کره جنوبی، عراق، امارات، لبنان و سوریه حضور دارند.

دیدگاه‌ها