کد خبر : 1770456 | 04 مرداد 1400 ساعت 12:02 | 27.5K بازدید | 1 دیدگاه

وزیر ورزش کوتاه آمد؛ به همه پاداش بدهید

وزیر ورزش و جوانان پیش از سفر به توکیو از ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان خواست پاداش همه اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان را واریز کند.

وزیر ورزش کوتاه آمد؛ به همه پاداش بدهید 

به گزارش "ورزش سه"، به دنبال موفقیت تیم ملی در بازی های منامه و صعود به دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 وزیر ورزش و جوانان قول پاداش 150 میلیون تومانی به اعضای تیم ملی را داد که این پاداش با تاخیر تنها به حساب بازیکنان و یکی دو عضو کادر فنی از جمله کریم باقری و وحید هاشمیان واریز شد و برخی از اعضای تیم از جمله کادر سرپرستی – پزشکی – تدارکات و ... از این پاداش بی نصیب ماندند. این موجب ناراحتی بی حد و حصر نفراتی از تیم ملی شد که پاداش به حساب آنها واریز نشد و گلایه های شدید خود را به فدراسیون فوتبال انتقال دادند که در موفقیت تیم همه نفرات نقش دارند و یک تیم موفق تنها بازیکنانی نیستند که در زمین به میدان می روند. البته بازیکنان هم بعد ازاینکه متوجه شدند پاداش ها به حساب همه واریز نشده به خصوص اعضای تدارکات تیم از این موضوع ناراحت شدند و حتی چند بازیکن در تماس با فدراسیون فوتبال گفتند اگر به حساب اعضای تدارکات تیم پاداش ها واریز نشود پاداشی که دریافت کرده اند را به وزات ورزش و جوانان باز می گردانند. 

 

بعد از گلایه های مطرح شده از سوی اعضای تیم ملی فوتبال ایران و هم چنین انتقال آنها به وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش پیش از سفر به توکیو از معاون خود خواست به دیگر اعضای تیم ملی فوتبال ایران هم پاداش بدهد و قرار است در روزهای پایانی عمر وزارت ورزش و جوانان این پول به حساب همه اعضای تیم ملی وارد شود. البته گفته می شود نفرات پزشکی و تدارکات و برخی از مدیران اجرایی تیم 75 میلیون تومان پاداش خواهند گرفت. یعنی نیمی از مبلغی که به حساب بازیکنان واریز شده است. 

 

فدراسیون فوتبال و هم چنین دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بلافاصله بعد از ورود تیم ملی به تهران به قول هایی که در زمینه پرداخت پاداش به اعضای تیم ملی داده بودند، عمل کردند. نکته جالب پرداخت پاداش از سوی فدراسیون فوتبال به اعضای تیم ملی بود که همه نفرات لحاظ و به طور یکسان پاداش پرداخت شد.

دیدگاه‌ها