کد خبر : 1770503 | 04 مرداد 1400 ساعت 15:15 | 352.9K بازدید | 3 دیدگاه

باخت به کیمیا علیزاده و گریه ای که بند نمی‌آمد(عکس)

جید جونز، تکواندوکای بریتانیایی، از احساس تلخ خود بعد از شکست مقابل کیمیا علیزاده می گوید.

به گزارش "ورزش سه"، تکواندوکای اهل بریتانیا در مسابقه اول خود در رقابت‌های المپیک توکیو یک شکست غیرمنتظره را مقابل کیمیا علیزاده متحمل شد؛ موضوعی که باعث شد با توجه به نرسیدن علیزاده به فینال جونز از دور رقابت ها کنار برود.

 

قهرمان دو دوره رقابتهای المپیک یکی از شانس های کسب مدال طلا در توکیو نیز به حساب می‌آمد اما او مقابل کیمیا علیزاده که زیر نظر تیم پناهندگان به میدان رفت و در المپیک قبلی مدال برنز گرفته بود کار را واگذار کرد و حذف شد.

جونز حالا در رابطه با این شکست تلخ که باعث شد حتی اشک او سرازیر شود گفت: "من هنوز وقت زیادی برای فکر کردن به آن نداشتم. فکر می کنم که قبول این شکست مدتی طول بکشد اما با این حال فشار زیادی را به خودم وارد کردم. "

 

جونز در ادامه گفت: "بیرون آمدن از تاتامی برایم سخت بود و احساس ترس داشتم. فشار زیادی را احساس کردم و کل مسابقات با آن چیزی که من به آن عادت داشتم کاملاً متفاوت بود. من همیشه عادت داشتم که خانواده ام را کنار خودم داشته باشم تا از این حالت ترس خارج شوم. با این حال در حال حاضر هنوز با این احساس کلنجار می روم و با آن روبرو هستم. البته بیشترین تلاش خودم را انجام دادم اما آرزو داشتم که می توانستم مدال طلا را به دست بیاورم."

 

1627497

 

1627496

 

1627495

 

1627498


 
اما نکته قابل توجه درباره جونز بود که او بعد از شکست مقابل کیمیا علیزاده وضعیت دشواری را سپری کرد. در واقع دوربین های تلویزیونی تکواندوکای بریتانیایی را در حالی شکار کردند که به شدت از این باخت ناراحت بود و اشک از چشمانش سرازیر می شد. در واقع بسیاری جونز را یکی از اصلی‌ترین شانس‌های بریتانیا برای کسب مدال طلا تلقی می کردند اما او در همان ابتدای کار یک شکست ناامید کننده را تجربه کرد و همین موضوع نیز به دلیل اصلی حال بد وی بعد از باخت کیمیا علیزاده بود.

دیدگاه‌ها