کد خبر : 1770717 | 05 مرداد 1400 ساعت 16:22 | 92.2K بازدید | 11 دیدگاه

توضیح توپ جمع کن جنجالی در مورد درگیری با لک

توپ جمع کن خبرساز تبریزی از پیگیری شکایت خود توسط یک وکیل خبره خبر داد.

توضیح توپ جمع کن جنجالی در مورد درگیری با لک

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس برای شکست دادن ماشین سازی در هفته بیست و هشتم کار سختی نداشت و 5 گل به این تیم زد؛ در جریان این دیدار اما اتفاق عجیبی رخ داد که بیش از اتفاقات فنی مورد توجه قرار گرفت. درگیری لفظی حامد لک، دروازه بان تیم پرسپولیس با توپ جمع کن نوجوان حاضر در پشت دروازه که مسئولیت تامین توپ های آن منطقه را به عهده داشت جنجال زیادی به پا کرد. امیر که سال هاست این وظیفه را در تبریز به عهده دارد بر سر تامین توپ با دروازه بان پرسپولیس درگیری لفظی پیدا کرد که این درگیری پس از انتشار ویدئویی که حامد لک در آن با الفاظی نامناسب او را خطاب قرار داد، خیلی زود به سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی تبدیل شد. در ادامه شاهد صدور بیانیه هایی از سوی هیئت فوتبال آذربایجان شرقی و باشگاه پرسپولیس بودیم که هر یک با بیان ادله خاص خود، سعی در محکوم کردن طرف مقابل داشتند.

 

در این میان همه منتظر بودند تا ببینند رای کمیته انضباطی چه خواهد بود. پنجاه میلیون تومان جریمه و یک جلسه محرومیت تعلیقی؛ این حکم نهایی کمیته انضباطی علیه حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس بود که اعتراضات زیادی را به همراه داشت. در بخشی از توضیحات یکی از اعضای کمیته انظباطی در خصوص این رای به اثبات سناریویی که پرسپولیسی ها معتقد بودند از پیش برای تحریک لک صورت گرفته بود اشاره شده است. این در حالی است که توپ جمع کن تبریزی در صحبت هایی که روز پیش با ما داشت از بی اطلاعی خود نسبت به این ادعاها خبر داده بود.

 

بعد از صدور رای هم سراغ امیر رفتیم ولی او گفت که گفته اند فعلا صحبت نکن! برای همین صحبت های روز گذشته او را منتشر می کنیم که شرح واقعه ای کلی از اتفاقات پیش و پس از بازی ماشین سازی و پرسپولیس است:

توپ جمع کن خبرساز تبریزی در مورد شروع ماجرا و اینکه آیا برنامه ای از قبل برای تحریک حامد لک بوده گفت: من سال هاست که در فوتبال تبریز توپ جمع کن هستم و بازی های بسیار حساس تری هم بوده که در آن ها بدون مشکل حضور پیدا کرده ام. در این بازی مثل همه بازی های بعد از کرونا به ما گفته بودند که توپ های پشت دروازه را در محل های مشخص شده قرار بدهیم و برای رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی به صورت مستقیم آنها را در اختیار دروازه بان ها قرار ندهیم. من هم همین کار را انجام دادم که حامد لک اعتراض کرد. در پاسخ او گفتم که به من گفته اند این گونه کار کن و بعد هم که جر و بحث شد و داستانش را همه می دانند.

 

امیر که بعد از این اتفاق حسابی در میان اهالی فوتبال معروف شده و پیج اینستاگرامی اش هم پیشرفت زیادی داشته در مورد مشکلات بعد از بازی اش گفت: خیلی ها لطف داشتند و از من حمایت کردند. هیئت فوتبال و آقای اکبر ایمانی و بسیاری از دوستان دیگر که تشکر می کنم. در اینستاگرام هم واکنش ها متفاوت بود ولی متاسفانه عده ای که تعدادشان هم خیلی زیاد بود فحاشی های بدی به من و خانواده ام کردند. حتی من کامنت هایم را هم بستم تا این فحاشی ها ادامه نداشته باشد. چند مورد هم تهدید شدم که مدارکش موجود است و در اختیار وکیلم قرار گرفته است. در حال حاضر هم فعلا پیج اینستاگرامم به خاطر حملات زیادی که شد، قفل است.

 

1627850

 

1627851

 

1627852

 

1627856

 

1627854

 

1627853

 

1627855

 

در مورد وکیل از این توپ جمع کن پرسیدیم که گفت: بله بخاطر این موضوع وکیل خبره ای گرفته ایم تا پیگیر کارهایم باشد. ما شکایت خود را تنظیم و ارائه کرده ایم. بحث اعاده حیثیت و توهین هایی هست که به من شده است. وکیلم که فرد بسیار حرفه ای است پیگیر کارهاست و من از این موضوعات خیلی اطلاعی ندارم ولی مطمئن هستم که با پیگیری های ایشان به حق خودم خواهم رسید تا همه بدانند من هیچ کار غلطی نکرده ام.

دیدگاه‌ها