کد خبر : 1770734 | 05 مرداد 1400 ساعت 17:38 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت پیشکسوتان آبادانی از پورموسوی

بعد از اتفاقات دربی جنوب و تنش میان کادرفنی دو تیم فولاد خوزستان و نفت آبادان، پیشکسوتان آبادانی حمایت خود را از سیروس پورموسوی اعلام کردند.

حمایت پیشکسوتان آبادانی از پورموسوی

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان در شرایطی برابر فولاد خوزستان در دربی جنوب شکست خورد که در جریان این بازی تنش شدیدی میان نیمکت دو تیم شکل گرفت و پورموسوی مدعی است افرادی روی نیمکت حریف با توهین‌هایی قصد ایجاد حاشیه را داشتند و در پایان بازی نیز در مصاحبه‌ای توفانی به آن پاسخ داد.

 

اکنون پیشکسوتان فوتبال آبادان با انتشار پست‌هایی به حمایت از سرمربی این تیم پرداختند. پورموسوی در این فصل علیرغم مشکلاتی که این تیم داشت در نهایت توانست آنها را به نتایج مناسبی برساند و در نیم فصل اول در کورس قهرمانی و سهمیه آسیا قرار داشتند. عدم جذب بازیکن به دلیل مشکلات مالی و مصدومیت بازیکنان و عدم تقویت تیم اما در نهایت باعث شد تا آنها از هدف خود دور شوند. این در حالی بود که هم ستاره‌های این تیم و هم پورموسوی با پیشنهادات مناسبی برای جدایی و حضور در تیم‌های دیگر مواجه بودند اما به واسطه تعهدی که به نفت آبادان داشتند از آن چشم پوشی کردند. اتفاقی که اکنون باعث حمایت اهالی فوتبال آبادان از این تیم و همچنین سرمربی‌اش شده است.

 

1627883

 

1627884

دیدگاه‌ها