کد خبر : 1770789 | 05 مرداد 1400 ساعت 22:37 | 93K بازدید | 16 دیدگاه

جدایی بعد از یک دهه؛

رسمی؛ واران به منچستریونایتد پیوست

رافائل واران، مدافع فرانسوی و 28 ساله باشگاه رئال مادرید به منچستریونایتد ملحق شد.

رسمی؛ واران به منچستریونایتد پیوست

به گزارش "ورزش سه"، شایعات هفته های اخیر در مورد رافائل واران به حقیقت پیوست و باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد برای خرید این مدافع فرانسوی به توافق رسیده است.

 

در بیانیه شیاطین سرخ آمده است: "منچستر یونایتد مفتخر است اعلام کند  با باشگاه رئال مادرید برای انتقال رافائل واران، مدافع ملی پوش فرانسوی و قهرمان جام جهانی، به شرط انجام شدن تست های پزشکی و توافق بر سر جزئیات شخصی با خود بازیکن به توافق رسیده است."

 

1627986

 

البته باشگاه منچستریوناید رسما مبلغ این انتقال را اعلام نکرده، اما به نظر می رسد آنها 43 میلیون پوند برای خرید رافائل واران پرداخت کرده اند. یونایتد فصل گذشته فقط 18 گل روی ضربات ایستگاهی دریافت کرد و اوله گونار سولسشر امیدوار است با انتقال رافائل واران این مشکلات به حداقل برسد.

 

در سال 2011 بود که زین الدین زیدان به باشگاه رئال مادرید پیشنهاد خرید رافائل واران را داد و ژوزه مورینیو نیز خیلی زود این مدافع فرانسوی را به ترکیب اصلی تیمش اضافه کرد. رافائل واران بیش از 350 بار برای رئال مادرید طی این سالها به میدان رفته و سه قهرمانی در لالیگا و چهار جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز کسب کرد. البته واران در طول یک سال اخیر دچار افت محسوسی شده و اوج اشتباهات او نیز در دیدار برگشت فصل گذشته لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی رقم خورد.

 

جالب اینجاست رئال مادرید در طول هفته های اخیر دو مدافع وسط ثابت سال های اخیر خود یعنی سرخیو راموس و رافائل واران را از دست داده است و باید دید چاره کار کارلو آنچلوتی برای حل این مشکل چه خواهد بود. فقط یک سال از قرارداد واران با رئال مادرید باقی مانده بود و با توجه به عدم تمایل این بازیکن برای تمدید، باشگاه اسپانیایی نیز چاره ای جز فروش او نداشت.

 

1625027

دیدگاه‌ها