کد خبر : 1771026 | 07 مرداد 1400 ساعت 11:50 | 104.7K بازدید | 12 دیدگاه

غایبین پرتعداد استقلال برابر سپاهان

استقلال در شرایطی باید در دیدار فردا مقابل سپاهان به میدان برود که این تیم 4 بازیکن خود را به همراه نخواهد داشت.

غایبین پرتعداد استقلال برابر سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، هفته پایانی رقابت های لیگ برتر از راه رسید و در یکی از حساس ترین دیدارهای روز آخر، استقلال در استادیوم آزادی به مصاف سپاهان می رود. زردپوشان اصفهانی امیدوار هستند تا پرسپولیس در برابر پیکان برنده نشود و آنها در آزادی نتیجه لازم را برابر شاگردان مجیدی کسب کنند تا به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.


استقلال برای این دیدار 4 بازیکن اصلی خود را به همراه ندارد. رشید مظاهری سنگربان آبی پوشان در دیدار با نساجی یک کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد تا بدین صورت او 4 کارته شده و بازی برابر سپاهان را از دست بدهد. بابک مرادی نیز در حالیکه تعویض شده و روی نیمکت نشسته بود، با کارت قرمز داور اخراج شد.


دو بازیکن دیگر آبی پوشان به دلایل دیگری از حضور در این بازی محروم هستند. سیداحمد موسوی چند روز پیش به ویروس کرونا مبتلا شد و به این دیدار نمی رسد. وضعیت او برای بازی نیمه نهایی جام حذفی برابر گل گهر نیز نامشخص است. ضمن اینکه عارف غلامی در دیدار برابر پرسپولیس دچار پارگی رباط صلیبی شد و تا مدت های طولانی در دسترس کادرفنی نخواهد بود.


بدین ترتیب استقلال با این 4 غایب به مصاف سپاهان می رود. رتبه سومی آبی پوشان از هفته ها پیش تثبیت شده بود و نتیجه این بازی تأثیری در جایگاه آنها ندارد ولی شاگردان نویدکیا برای کسب قهرمانی به پیروزی پر گل در این بازی و توقف پرسپولیس نیازمند هستند.

دیدگاه‌ها