کد خبر : 1771099 | 07 مرداد 1400 ساعت 19:33 | 12K بازدید | 4 دیدگاه

فوتبال شرافتمدانه را از امیر قلعه‌نویی یاد گرفته‌ام؛

الهامی: می‌خواهیم به مردم قائمشهر عیدی بدهیم

سرمربی نساجی مازندران اعلام کرد که تیمش فردا برای ارائه یک فوتبال شرافتمندانه پا به میدان مسابقه خواهد گذاشت و به دنبال کسب سه امتیاز در سیرجان است.

الهامی: می‌خواهیم به مردم قائمشهر عیدی بدهیم

به گزارش "ورزش سه" ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران، پس از شکست هفته گذشته تیمش مقابل استقلال، حالا باید بازیکنان نساجی را مهیای دیدار با گل‌گهر سیرجان کند؛ دیداری که فردا در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار می‌شود و الهامی عصر امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از مسابقه با گل‌گهر حضور یافت.

 

ساکت الهامی با تمجید از امیر قلعه‌نویی در بخش اولیه صحبت‌های خود درباره مسابقه با گل‌گهر گفت: به گل‌گهر تبریک می‌گویم که با انتخاب امیر قلعه‌نویی مسیر صد ساله را یک ساله طی کرد؛ البته که واقعا باشگاه گل‌گهر به لحاظ ساختاری، ساختار خوبی دارد و نتایج به دست آمده برای این تیم با هدایت امیر قلعه‌نویی، توانست شایستگی گل‌گهر را نشان دهد.

 

 

1628584

 

 

الهامی درباره عملکرد تیمش در بازی فردا با توجه به بی‌اهمیت بودن آن در شرایط بقا نساجی توضیح داد: امیدوارم بازی خوب و جوانمردانه‌ای را شاهد باشیم؛ ما به دور از هرگونه شرایط جدولی، با تمام وجود برابر گل‌گهر به میدان می‌رویم زیرا اگر قرار باشد فوتبال درست شود، باید از خودمان شروع کنیم.

 

سرمربی نساجی با اشاره به این موضوع که از خود قلعه‌نویی فوتبال شرافتمندانه را آموخته، ادامه داد: گل‌گهر نتایج خوبی گرفته و اکنون می‌تواند سهمیه را هم کسب کند؛ با وجود احترامی که برای قلعه‌نویی قائلم، دنبال سه امتیاز هستیم و دوست داریم عیدی خوبی به هواداران بدهیم. از زمانی که هدایت نساجی را برعهده گرفتم، اتحاد و همدلی در کل استان پیش آمد و مردم و هواداران خوشحال هستند.

 

ساکت الهامی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: از بازیکنان عزیز که با شرافت بازی می‌کنند، تشکر می‌کنم و دست آن‌ها را می‌بوسم؛ فردا برای آبرو و شرافت فوتبال بازی می‌کنیم و این را من از امیر قلعه‌نویی یاد گرفته‌ام. امیدوارم از فوتبال فردا لذت ببریم.

دیدگاه‌ها