کد خبر : 1771111 | 07 مرداد 1400 ساعت 21:02 | 13.2K بازدید | 2 دیدگاه

مکس سر آشتی ندارد؛

طعنه تند راننده ردبول به لوییس همیلتون

مکس ورستپن، راننده ردبول، می گوید که اگر او هم در موقعیت مشابه مثل لوییس همیلتون و مرسدس در سیلوراستون جشن می گرفت، شایسته سرزنش بود.

طعنه تند راننده ردبول به لوییس همیلتون

به گزارش "ورزش سه" ، در گرندپری بریتانیا مکس ورستپن و لوییس همیلتون، دو مدعی عنوان قهرمانی این فصل، در همان اولین دور با هم برخورد کردند و در نتیجه مکس پس از برخوردی با شدت 51G به دیواره پیست، راهی بیمارستان شد و همیلتون با وجود دریافت پنالتی 10 ثانیه ای توانست در رده اول از خط پایان بگذرد و برنده گرندپری خانگی خود شود.

 

1624617

 

همیلتون در حضور هوادارانی که به سکوهای سیلورستون بازگشته بودند، با پرچم انگلیس دور پیست چرخید و در مراسم اهدای جام نیز جام برنده را در آغوش گرفت و در ادامه حتی در میان ارتش حامیان خود به جشن و شادی پرداخت.

 

1628598

 

این حرکت به هیچ وجه از نظر ورستپن و تیم ردبول و همچنین هوادارانشان قابل قبول نبود و راننده جوان هلندی که مجبور شده بود شب را در بیمارستان بماند در اینستاگرام و توییتر خود نوشت که احساس می کند به او بی احترامی شده است.

در دفاع از همیلتون گفته شد که راننده هفت بار قهرمان جهان از اینکه ورستپن به بیمارستان برده شده بود اطلاعی نداشت. اما ورستپن می گوید که اگر اوضاع برعکس بود، پدرش حتما به او می گفت که برای شادمانی کردن مثل همیلتون، وقتی راننده حریف را راهی بیمارستان کرده است، باید لگد بخورد.

 

1624618

 

مکس در آستانه گرندپری مجارستان به اسکای F1 گفت: "آنها طوری جشن گرفتند که انگار قهرمان جهان شده بودند! اگر جایمان عوض می شد و من جای همیلتون بودم، به خاطر آنطور شادی کردن قطعا شایسته لگد خوردن بودم و پدرم حتما این را به من می گفت."
 

ورستپن در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از گرندپری مجارستان گفت که او و همیلتون از زمان تصادف با هم صحبت کرده اند اما او همچنان پای انتقاد خود از راننده بریتانیایی و مرسدس ایستاده است و می گوید که تحت فشار قرار گرفتن مرسدس باعث شده تا آنها خود واقعیشان را نشان دهند.

 

1628596

 

مکس گفت: "لوییس به من زنگ زد. لازم نیست درباره جزییات صحبت کنم اما ما با هم حرف زدیم. منظور از بی احترامی چیست، وقتی یکی در بیمارستان است و دیگری طوری که انگار هیچ اتفاقی نیافتاده پرچم را در هوا تکان می دهد، در حالی که دیگری را با فشار 51G به دیوار کوبانده.

و نه فقط این، واکنش همه اعضای تیمشان را هم باید در نظر گرفت. به نظر من این روش جشن گرفتن یک پیروزی نیست مخصوصا بردی که به آن شکل به دست آورده بودند.

این چیزی بود که به نظر من واقعا توهین آمیز و بی احترامی بود. به نوعی هم نشان داد که آنها واقعا چطور هستند. این پس از یک موقعیت پر فشار اتفاق افتاد، اما من نمی خواهم اینطور دیده شوم."

دیدگاه‌ها